میزبانی استان چهارمحال وبختیاری از زائرین اربعین در نجف و کربلا+تصویر

خانه / استان ها / میزبانی استان چهارمحال وبختیاری از زائرین اربعین در نجف و کربلا+تصویر

 برپایی موکب های قمربنی هاشم(ع)در نجف و کربلا

جلسه هماهنگی برپایی موکب های قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری در نجف و کربلا در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی برپایی موکب های قمربنی هاشم علیه السلام استان با حضور نماینده ولی فقیه دراستان ،استاندار،فرماندار شهرکرد،جمعی از خیرین،مسئولین کمیته های ستاد اربعین ،جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای انقلابی ادارات استان،مسئولین ستاد اربعین شهرستانهای نه گانه استان و خادمین موکب های نجف و کربلا در محل امام جمعه شهرکرد برگزارشد.

دراین مراسم مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و ستاد اربعین با تسلیت ایام رسارت آل الله به حضار خیر مقدم گفت.

سید جعفر موسوی با ارائه گزارش اقدامات انجام شده گفت: امسال مردم ولایتمدار استان با برپایی موکب حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در نجف و کربلا روزانه میزبان زائران اربعین حسینی می باشد.

وی به محل های استقرار موکب های استان در عراق اشاره کرد و افزود: موقعیت موکب حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان در نجف 285 و در کربلا شارع القبله الحسین علیه السلام می باشد.

موسوی ادامه داد:درنجف مردم عاشق اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام استان در نجف با توزیع غذا و در کربلا با اسکان و توزیع غذا روزانه میزبان 7هزار رایز اربعین می باشند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،سخنرانی نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه شهرکرد ،استاندار، ارائه گزارش مرتضی سجادی از سفرهای انجام شده به نجف و کربلا اقدامات پیگیری شده ، پخش نماهنگ ومداحی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

 عکاس: محمد مهدی توسلی

2

1

img_6345

img_6272 img_6273

img_6284

img_6275

img_6278 img_6293

img_6311

img_6332

img_6339 img_6341

img_6349

img_6342

img_6361

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *