نابودی اسرائیل در مکتب اهل بیت

نابودی اسرائیل در مکتب اهل بیت علیهم السلام

خانه / قرآن و عترت / عترت / نابودی اسرائیل در مکتب اهل بیت علیهم السلام

خداوند قبل از خروج حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف، قومى را برانگیزد که دشمنى از دشمنان آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم را رها ننموده، مگر این که او را به هلاکت مى رسانند. خداوند متعال در قرآن و نیز پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در حدیث خود ذکر کرده اند که بنی اسرائیل در آخرالزمان برای آخرین بار در عکا و فلسطین اشغالی گرد هم می آیند. این مطلب نشان می دهد که خداوند متعال و پیامبر بزرگوارش، بدین وسیله هشداری به بنی اسرائیل داده اند تا بدانند در آن زمان که در فلسطین اشغالی به فساد می پردازند، آخرین عذاب خدا فرا می رسد.

در تفسیر عیاشى از امام باقر علیه السلام روایت شده که حضرت بعد از آن که آیه ی شریفه ی ( عِبَاداً لَّنَا أُولى بَأْسٍ شدِیدٍ ) را قرائت نمود، فرمود:
مراد از این آیه، حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف و یاران اوست که نیرومند و داراى صلابت مى باشند. و نیز در تفسیر نور الثقلین، از کتاب روضه ی کافى از امام صادق علیه السلام نقل شده که آن حضرت در تفسیر آیه ی شریفه ی فوق فرمود:
( خداوند قبل از خروج حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف، قومى را برانگیزد که دشمنى از دشمنان آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم را رها ننموده، مگر این که او را به هلاکت مى رسانند. )
و در کتاب بحارالانوار، از امام صادق علیه السلام روایت شده که وقتى این آیه را قرائت فرمود، عرض کردیم: فدایت گردیم آنها چه کسانى هستند؟
امام سه بار فرمود: ( آنان به خدا سوگند اهل قم می باشند؛ آنان به خدا سوگند اهل قم می باشند؛ آنان بخدا سوگند اهل قم مى باشند. )
بدین ترتیب با توجه به مطالب فوق، به نظر می رسد که ما در دوره ی حساسی از تاریخ واقع شده ایم که بیش از پیش نوید نزدیکی ما را به ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می دهد.
بنابر پیشگویی قرآن، بعد از تسلط بنی اسرائیل بر مسلمانان، این مسلمانان هستند که به کمک پیشوای مقدس خود حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برای آخرین بار به تنبیه بنی اسرائیل می پردازند و برای همیشه آنان را منزوی می گردانند.
عصر ما نیز که عصر تسلط بنی اسرائیل بر مسلمانان و حتی جهان است، بی تابانه منتظر منجی جهان است تا شر فتنه های قوم فاسد بنی اسرائیل را از جهان کم کند.
البته منظور از بنی اسرائیل در این جا، صرفاً قوم بنی اسرائیل نیست؛ بلکه شامل فراماسونری و صهیونیسم نیز که فرزندان خلف بنی اسرائیل هستند نیز می شود؛ چرا که نقشه ها و اهداف این گروه های فاسد نیز هم جهت با منافع شوم بنی اسرائیل است.
با دقت در آیات 1 تا 8 سوره ی اسراء درمی یابیم که مسلمانانی که در دوره ای تحت سلطه ی بنی اسرائیل قرار گرفته اند، در نهایت با قیام مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف و یارانش، بنی اسرائیل را برای همیشه سرکوب می کنند.
این وعده ی بزرگ الهی، تهدیدی ترسناک برای قوم ظالم بنی اسرائیل، و وعده ای شیرین برای مسلمانان مستضعف می باشد.
زیرا در احادیث اسلامی، گهگاه از نشانه های ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف به عنوان نشانه های قیامت نیز تعبیر شده است که این مطلب نشان می دهد مبحث قیامت و آخرالزمان به یکدیگر پیوند خورده اند.
زیرا ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف خود یک قیامت صغری است. بنابراین حتی اگر عبارت وَعْدُ الآخِرَةِ را به معنای قیامت نیز در نظر بگیریم، باز هم می توان آن را به آخرالزمان تعبیر کرد.
بدین ترتیب چنین به نظر می رسد که قرآن در آیاتی که پیرامون سرنوشت بنی اسرائیل صحبت می کند (از جمله آیات 7 و 104 سوره ی اسراء)، عبارت وَعْدُ الآخِرَةِ را به معنای زمان آخرین تنبیه بنی اسرائیل به کار می برد، نه چیز دیگر.
در احادیثی که از معصومین علیهم السلام روایت شده، در تفسیر این آیه (آیه ی 104 سوره ی اسراء) نکات مهمی بیان شده است.
برای مثال در تفسیر نورالثقلین ذکر شده که معنی « جِئْنَا بِکمْ لَفِیفاً » در آیه ی 104 سوره ی اسراء این است که: ( شما را از هر ناحیه ای گرد هم می آوریم. )
علاوه بر اشاره ی قرآن کریم، در تعدادی از روایات معصومین علیهم السلام نیز سخن از آخرین اجتماع بنی اسرائیل در آخرالزمان به میان آمده است و حتی به جزییات این امر نیز اشاره شده است؛ نمونه ای از این روایات را در زیر ملاحظه می فرمایید.
حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم، محل آخرین اجتماع بنی اسرائیل را در فلسطین اشغالی و شهر عکا دانستند و فرمودند:
آیا شنیده اید نام شهرى را که بخشى از آن درون دریاست؟ عرض کردند: آرى؛ فرمود: قیامت به پا نمى شود، مگر آنکه هفتاد هزار تن از فرزندان اسحاق به شهر یورش مى برند.
همان گونه که ملاحظه فرمودید، پیامبر گرامی اسلام در حدیث پربار خود، مقصود از عبازت ” جِئْنَا بِکمْ لَفِیفاً ” را در آیه ی 104 سوره ی اسراء، اجتماع آخرالزمانی قوم بنی اسحاق (بنی اسرائیل) را در شهری که بخشی از آن داخل دریا است، دانسته اند. اما به راستی شهر مذکور کدام شهر است؟
ویژگی هایی که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم درباره ی شهر محل اجتماع بنی اسرائیل بیان می کنند، کاملاً با خصوصیات شهر عکا در فلسطین اشغالی انطباق دارد. زیرا شهر بندری عکا تا داخل دریا نفوذ کرده و بخشی از آن از سه طرف با آب دریا محاصره شده است.
نکته ی جالب این که بخش اعظم قسمت قدیمی شهر که در زمان پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم نیز وجود داشته است، در آب قرار دارد، اما بخش های جدید شهر عکا این ویژگی را ندارند.
تصویر ماهواره ای بخش قدیمی شهر عکا, که نشان می دهد این قسمت شهر در آب دریا نفوذ پیدا کرده است.
این مساله نشان می دهد که که خصوصیات این شهر با خصوصیات شهری که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم از آن به عنوان محل اجتماع بنی اسرائیل در آخرالزمان یاد می کنند, کاملا انطباق دارد.
همان گونه که ملاحظه فرمودید، خداوند متعال در قرآن و نیز پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در حدیث خود ذکر کرده اند که بنی اسرائیل در آخرالزمان برای آخرین بار در عکا و فلسطین اشغالی گرد هم می آیند.
این مطلب نشان می دهد که خداوند متعال و پیامبر بزرگوارش، بدین وسیله هشداری به بنی اسرائیل داده اند تا بدانند در آن زمان که در فلسطین اشغالی به فساد می پردازند، آخرین عذاب خدا فرا می رسد.
یقیناً این نوید شادی بخش، نقش مهمی در ایستادگی و پایداری کشور های اسلامی دارد و آنان را امیدوار می کند که تا زمان ظهور حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف، سختی ها را به جان بخرند و از قدس شریف حفاظت نمایند و بعد از ظهور آن حضرت، به کمک ایشان ضربه ی نهایی را بر پیکره ی دستگاه ماسونی و صهیونیستی اسرائیل وارد آورند.
به خواست خدااین امید در دل مسلمانان زنده می شود که ان شاء الله فتنه ی بزرگ فراماسونری (دجال آخرالزمان) به زودی رفع خواهد شد و مسلمانان می توانند بعد از آن، زندگی خوب و خوشی داشته باشند.

به کانال هیات رزمندگان اسلام بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *