نبرد آخرالزمان شروع شده/ اردوگاه دشمن به هم ریخته است

خانه / استان ها / نبرد آخرالزمان شروع شده/ اردوگاه دشمن به هم ریخته است

مسئول سابق قرارگاه خاتم الاوصیاء(صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: کار جهادی لازمه رسیدن به پیروزی در جنگ نامتقارن و نابرابر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حاج حسین یکتا از راویان دفاع مقدس و مسئول سابق قرارگاه خاتم الاوصیاء صلی الله علیه و آله و سلم در جمع فرماندهان، مسئولین و رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت ایام و اعیاد رجبیه، به تشریح حساسیت شرایط زمان و رسالت انقلابیون در این برهه پرداخت.

سردار یکتا، با اشاره به خاطراتی از عملیات والفجر4، کربلای 4 و5، والفجر8 و عملیات بدر، نقش معنویت و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام در نبردهای رزمندگان اسلام با جبهه دشمن را تشریح کرد.

وی، در ادامه به بررسی وضعیت دشمنان انقلاب اسلامی ایران اشاره و تأکید کرد: امروز اردوگاه دشمن کاملاً به هم ریخته ، که بر حسب سنت الهی است.

مسئول سابق قرارگاه خاتم الاوصیاء صلی الله علیه و آله و سلم، هزینه های میلیاردی آمریکایی ها در منطقه غرب آسیا و ایجاد بحران در کشورهای عراق، یمن، سوریه، افغانستان و … را یادآور شد و افزود: این همه جنایت و آدم کشی و هزینه های میلیاردی برای شکل دادن دهکده جهانی نفعی برای آمریکایی ها نداشته و همان گونه که حضرت امام خمینی(ره) 22بهمن 57 را در سال 42می دید، امروز نیز یک نایب امام عصر که عقبه اش به مکتب سیدالشهداء است چشم به ظهور موعود دارد.

سردار یکتا، به 17هزار شهید ترور از سوی منافقین در ایران اسلامی اشاره کرد و با توصیه به مشاهده فیلم نیمروز، گفت: ما داعش را در کردستان و هشت سال جنگ تحمیلی پاس کردیم. ما بعد از دفاع مقدس از 18کشور دنیا اسیر آزاد کردیم که در خط مقدم نبرد به اسارت درآمده بودند.

وی، ابراز ارادت جوانان کشورهای مختلف جهان نسبت به شهدای دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: سرپنجه های انقلاب اسلامی ایران تا اقصی نقاط دنیا رفته است و دشمن نیز این مسئله را فهمیده لذا روی فضای مجازی خیلی بیشتر کار می کند و یکی از هدف از ایجاد داعش نیز تخریب چهره مسلمانان و دین مبین اسلام بود تا از گرایش بیشتر آنها به این دین الهی جلوگیری کنند.

این فعال فرهنگی، با اشاره به حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی سوریه، تأکید کرد: دشمن یقین کرده کارش تمام و اسلام خواهی و خداپرستی رو به صعود و جبهه دشمن رو به زوال است.

وی، حزب اللهی انقلابی که از قید و بندهای مادی و دنیایی خود را منقطع کرده باشد را نیروی اصلی مدافع انقلاب و ارزشها دانست و از تلاش دشمن برای ایجاد نهضت اغتشاش اجتماعی در جامعه خبر داد و گفت: سپاه و بسیج همچون گذشته باید پناهگاه آحاد جامعه باشد. پاسداران باید همانند دوران دفاع مقدس مجاهدت کنند و غمخوار مردم باشند.

حاج حسین یکتا، به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: نبرد واقعی آخرالزمان میان خیر و شر آغاز شده است. دنیای غرب با همه تحلیل و پژوهش هایی که انجام داده به این نتیجه رسیده که در حال سقوط است و به همین دلیل تلاش می کند تا دیگران را نیز به همراه خود به سمت سقوط و تباهی بکشاند.

وی، گفتمان غالب در این برهه از زمان را گفتمان انقلاب اسلامی ایران و اسلام ناب محمدی دانست و گفت: با ایجاد داعش و انجام جنایات بیشمار از سوی این گروه، مردم جهان به سمت ارزش های اسلام مد نظر گفتمان حضرت امام (ره) سوق پیدا کردند و به حول و قوه الهی، گفتمان اسلام با پرچم داری ایران به رهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، دنیا را به سوی عدل الهی، معنویت، تمدن اسلامی و ظهور امام عصر (عج الله) سوق می دهد.

این راوی هشت سال دفاع مقدس در ادامه، کار جهادی را لازمه رسیدن به پیروزی در جنگ نامتقارن و نابرابر دانست و تأکید کرد: برای مقابله با استکبار جهانی باید قیام کرد، قیام لله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *