نتیجه حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند شکل‌گیری مجلس متوازن بود

خانه / استان ها / نتیجه حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند شکل‌گیری مجلس متوازن بود

انتخابات7

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: ۹۲۰ حلقه صالحین بسیج در شهرستان شهرکرد فعالیت می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام  گلپایگانی در جشنواره صالحین برتر که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، با قدردانی از همراهی مردم و شرکت در آزمون 7 اسفند اظهار کرد: به لطف الهی مجلس متوازنی شکل گرفت و از این طریق دشمن نتوانست آنچه را که می‌خواهد به نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کند.

وی تصریح کرد: دشمن درصدد بود از طریق نفوذ در مراکز تصمیم‌ساز، عرصه را برای رسیدن به امیال شیطانی خود مهیا کند که به لطف پروردگار این اتفاق نیفتاد.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: همه مردم با دیدگاه متفاوت در 7 اسفند ماه حضور داشتند و نتیجه این حضور شکل گیری مجلسی متوازن بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری اهداف جمهوری اسلامی ایران را اهداف ناب دانست و بیان کرد: اگر اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب را دنبال کنیم حتما به ظهور اما زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دست‌ خواهیم یافت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه جامعه صالح می‌تواند عدل الهی را تحمل کند افزود: جامعه برای رسیدن به اهداف خود نیازمند افراد صالح است و باید تلاش شود تا جامعه در کرسی صلاح نشانده شود.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی نیز در این جشنواره با اشاره به فعالیت ۹۲۰ حلقه صالحین و 85 سایت صالحین در این شهرستان خاطرنشان ساخت: یکی از اهداف تشکیل حلقه‌های صالحین ، فعالیت های فرهنگی تربیتی و ارتقای سطح بینش اعتقادی و تعمیق باورهای مذهبی بسیجیان است.

وی، حفظ سوره‌های قرآن کریم را از دیگر برنامه های حلقه های صالحین برشمرد و گفت: ۴۵۶ نفر از بسیجیان صالحین در سال جاری موفق به حفظ سوره یاسین شده اند.

مرادی، اهداف جشنواره حلقه‌های صالحین را تقویت نظام تربیتی، تجلیل از اقدامات برجسته بسیجیان، تقویت انگیزه و ایجاد شور انقلابی، شناسایی و معرفی برترین صالحین، ترویج خلاقیت‌ها و ابتکارات عنوان کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *