نرم افزار صحیفه سجادیه| نرم افزار همراه به مناسبت ماه مبارک رمضان

نرم افزار صحیفه سجادیه| نرم افزار همراه به مناسبت ماه مبارک رمضان

خانه / مطالب و رویدادها / نرم افزار صحیفه سجادیه| نرم افزار همراه به مناسبت ماه مبارک رمضان

نرم افزار شامل متن كامل ادعیه کتاب شریف صحیفه سجادیه به همراه ترجمه فارسی و انگلیسی است. این نرم افرار به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی ارائه شده که به انتخاب کاربر قابل اجراست. صحیفه سجادیه نام یکی از کتاب‌های ارزشمند در میان شیعیان است که مجموعه‌ای از دعاها و مناجات‌های حضرت زین‌العابدین را در خود دارد. این کتاب مذهبی، شامل بسیاری از حقایق علوم و معارف اسلامی و عرفانی، و قوانین و احکام شرعی و مسائل حساس سیاسی و اجتماعی و تربیتی و اخلاقی بوده که در شکل و قالب دعا از سوی امام سجاد آورده شد.

نرم افزار صحیفه سجادیه| نرم افزار همراه به مناسبت ماه مبارک رمضان

نرم افزار شامل متن كامل ادعیه کتاب شریف صحیفه سجادیه به همراه ترجمه فارسی و انگلیسی است. این نرم افرار به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی ارائه شده که به انتخاب کاربر قابل اجراست. صحیفه سجادیه نام یکی از کتاب‌های ارزشمند در میان شیعیان است که مجموعه‌ای از دعاها و مناجات‌های حضرت زین‌العابدین را در خود دارد. این کتاب مذهبی، شامل بسیاری از حقایق علوم و معارف اسلامی و عرفانی، و قوانین و احکام شرعی و مسائل حساس سیاسی و اجتماعی و تربیتی و اخلاقی بوده که در شکل و قالب دعا از سوی امام سجاد علیه السلام آورده شد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، اپلیکیشن اندرویدی جدیدی را برای شما در نظر گرفته‌ایم که کتاب معروف حضرت زین‌العابدین را همراه با ترجمه روان فارسی و انگلیسی در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

دانلود:

حجم فایل : 12٫70 مگابایت

 فرمت : apk   (اندروید)

اگر شما هم علاقه‌مند هستید که مناجات‌های سید ساجدین امام زین العابدین علیه السلام را همواره با خود به همراه داشته و به دعاها و مناجات‌های آن دسترسی سریع داشته باشید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن جدید را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار صحیفه سجادیه برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

ویژگی های نرم افزار صحیفه سجادیه:

– امکان ایجاد کردن فهرست شخصی

– قابلیت جستجوی آسان

– توانایی به اشتراک‌گذاری سریع

– امکان تغییر اندازه فونت

– نمایش اعراب با رنگ متفاوت

– دارا بودن ترجمه فارسی و انگلیسی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *