نشست شورای هیأت‌های مذهبی برای فاطمیه 1400 برگزار می‌شود

خانه / پیشنهاد ویژه / نشست شورای هیأت‌های مذهبی برای فاطمیه 1400 برگزار می‌شود

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور گفت: در سالروز وفات حضرت معصومه نشست دو روزه این شورا در قم برگزار می‌شود.

نشست شورای هیأت‌های مذهبی برای فاطمیه 1400 برگزار می‌شود

هیاتنوشاد نوشادی رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور اظهار داشت: در سالروز وفات بانوی کریمه اهل بیت علیهم السلام ، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، نشست دو روزه شورای هیأت‌های مذهبی کشور با حضور رؤسای شورای هیأت‌های مذهبی استان‌ها و رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور در شهر مقدس قم در جوار بارگاه مقدس و منور حضرت معصومه سلام الله علیها در ۲۵ و ۲۶ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کل کشور افزود: هدف از این نشست آشنایی با شخصیت، سیره و زندگی حضرت معصومه سلام الله علیها ، دیدار با مراجع عظام و علمای قم و دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و زیارت آن بانوی کریمه مقدسه و همچنین برنامه‌ریزی برای عملیات فاطمیه ۱۴۰۰ است.

نشست شورای هیأت‌های مذهبی برای فاطمیه 1400 برگزار می‌شود

وی اضافه کرد: حضرت معصومه سلام الله علیها دارای شخصیت والا و مقام رفیع است بطوری که ائمه طاهرین لقب معصومه سلام الله علیها را مقام عصمت بعد از ۱۴ معصوم، یعنی عالی‌ترین مقام معنوی و پاکی را به آن حضرت عطا کرده‌اند.

نوشادی گفت: اکثر علما و مجتهدین جهان تشییع در جوار آن حضرت زندگی و مدفون شده‌اند و حوزه علمیه و مدارس حوزوی زیادی در شهر مقدس قم فعالیت می‌کنند و هر ساله عاشقان و زوار زیادی از سراسر کشور و شیعیان جهان به حریم قدس او راه یافته و مورد لطف کریمانه آن حضرت قرار گرفته‌اند.

وی ضمن قدردانی از اداره کل تبلیغات اسلامی و شورای هیأت‌های مذهبی قم گفت: بیش از ۵ هزار مراسم و مجالس سوگواری در سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله تحت عنوان (مجالس روضه اخت الرضا) در سطح هیئت‌های مذهبی کشور برگزار می‌شود.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *