نشست مسئولان هیئات رزمندگان بام ایران+ تصویر

خانه / استان ها / نشست مسئولان هیئات رزمندگان بام ایران+ تصویر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در جمع مسئولان هیئات رزمندگان اسلام استان ، ولایت را ستون خیمه انقلاب دانست و بر صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام به صورت توأمان تأکید کرد.

صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام به صورت توأمان ضروری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در جمع مسئولان هیئات رزمندگان اسلام استان ، ولایت را ستون خیمه انقلاب دانست و بر صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام به صورت توأمان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی مسئولان هیئات رزمندگان اسلام استان، معاونین پیروان عترت خواهران و جوانان عاشورایی این هیأت در شهرکرد برگزار و پیرامون برنامه های: دعای عرفه ، ماه محرم، اربعین حسینی، ماه صفر، مراسم دعای پرفیض ندبه و پخش سراسری … برنامه ریزی شد.

در این گردهمایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت هفته ایثار، مقاومت و پیروزی و همچنین بزرگداشت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، و تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام افزود:  مقام نوکری اهلبیت علیهم السلام، مقام برجسته ای است که ارزشمند بوده و عیار  آن اخلاص است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر افزود: خدمت در هیئات مذهبی انسان را به اهلبیت علیهم السلام نزدیکتر می کند و مسئولیت  مادحین ، خادمین  و مبلغین هیئات سنگین است و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مأموریت انقلابی دارند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، تصریح کرد: انقلاب پیغمبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) دشمن داشت و ذات انقلاب این بود که دشمنانش محکم در مقابلش ایستادند؛ چون انقلاب پیامبر برای ریشه کنی کفر آمده بود و جبهه حق و باطل در تاریخ همین گونه بوده اند و دشمن کارش دشمنی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: دشمن از بسترهای آماده و حتی درهای بسته هم وارد می شود، لذا باید انسان اول راه ها را بشناسد.

این مقام مسئول، افزود: در طول تاریخ جبهه حق و باطل در مقابل هم بوده اند و گاهی جبهه حق علی الظاهر شکست خورده و جبهه باطل هم علی الظاهر پیروز شده است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، گفت: در آن غلبه و شکست نقش اساسی و محوری با رهبری بوده و در جبهه حق همواره عدم اطاعت از رهبری باعث شکست دشمنان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: تاریخ مشحون از این حوادث می باشد. رهبری این مسیرها را توضیح می دهند و تبیین می کنند ولی متأسفانه برخی از ما از توصیه ها و فرامین عبور می کنیم که باعث تضعیف اسلام ناب می شود.

این مقام مسئول، تأکید کرد: اگر همه به فرمایشات و نصحیت های حضرت آقا عمل می کردند، شاهد و درگیر این همه از مشکلات نبودیم. در جبهه اقتصادی ، سیاسی، فرهنگی و …، نصحیت های فراوانی از مقام معظم رهبری داریم که متأسفانه به آنها توجه کافی نشده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، گفت: اگر منظومه فکری حضرت آقا را در جبهه فرهنگی بیاوریم، چیزی حتی برای آینده کم نداریم.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با تأکید بر ضرورت صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام به صورت توأمان،  افزود: ولایت ستون خیمه انقلاب است و دشمن می خواهد اسلامیت نظام را بزند و جمهوریت را هم هدف قرار می دهد. ما باید دقت کنیم و از توطئه های دشمنان غافل نباشیم، فرمایشات مقام معظم رهبری را همواره مد نظر قرار دهیم تا بتوانیم با بصیرت کامل از مشکلات عبور کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در پایان با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب آگاهانه، از همه دلسوزان بویژه هیئات رزمندگان اسلام و هیئت های مذهبی خواست برای تشویق آحاد مردم به حضور پرشور در پای صندوق های رأی تلاش مضاعف داشته باشند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش سرود ملی و صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام، پخش نماهنگ گوشه ای از اقدامات هیئات رزمندگان اسلام در سطح استان، خیر مقدم گویی و ارائه گزارش اجمالی اقدامات هیئات رزمندگان اسلام توسط مدیراجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان و سخنرانی سردار فرمانده سپاه استان از دیگر برنامه های گردهمایی سالانه مسئولین هیئات رزمندگان اسلام و معاونین پیروان عترت خواهران و جوانان عاشورایی این هیأت در استان چهارمحال و بختیاری بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: هادی یزدانی و محمد حسین توسلی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *