نشست هم اندیشی معاونت های هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول

خانه / استان ها / نشست هم اندیشی معاونت های هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول

هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول بمناسبت برگزاری مراسم شب های قدر در ماه رحمت
نشست هم اندیشی معاونت های هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول درماه بندگی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی هیأت رزمندگان اسلام دزفول؛؛سیدعزیزاله پژوهیده در این نشست با اشاره به ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان بر ضرورت برنامه ریزی دقیق ویژه این ماه پرخیر و برکت تأکید کرد.

وی گفت: ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی است و باید برای ورود وخروج به این ضیافت آمادگی کامل داشته باشیم تا بتوانیم در این مهمانی بزرگ الهی،که میزبان خداوند است، بهره معنوی کامل و شایسته ای را ذخیره قیامت خود کنیم.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول افزود: تفاوت عمده در ضیافت الهی با مهمانی های بندگان در این است، که محور ضیافت الهی بهره معنوی،تقوا،مبارزه با نفس و امیال نفسانی است؛ اما در مهمانی بندگان محوریت ضیافت با طعام و خوراک دنیوی می باشد.

وی ادامه داد: هدف از ضیافت الهی، رسیدن به قرب الی الله و کسب رضایت پروردگار عالمیان است؛لذا باید مهمان در این ضیافت مراقبت بسیاری کند و با آمادگی معنوی قبلی وارد وخروج این مهمانی بافضیلت شود.

پژوهیده، رسالت هیئت رزمندگان اسلام را در آماده سازی معنوی جمعیت مخاطب خطیر دانست و گفت: برنامه های هیئت باید در این ایام پرفضیلت بسیار دقیق، پرمحتوا و جذاب باشد، تا ان شاءالله مهمانان ضیافت الهی بتوانند با حضور در مراسم های ویژه این ماه بهره کامل معنوی را ببرند.
وی دامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ماه بهار قرآن، مناجات و ادعیه و ویژه برنامه های شبهای بافضیلت قدر دارای اهمیت بالایی دارد؛ لذا می طلبد برنامه ریزی دقیق تر در این زمینه صورت گیرد .

مدیر هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول جذب جوانان و نوجوانان در برنامه های هیأت های مذهبی دارای اهمیت بسیاربالا در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: هیأت های مذهبی بویژه هیئت رزمندگان اسلام با دعوت از سخنرانان و مداحان مجرب و ولایی نقش بسزایی در جذب نسل جوان داشته است.

در این جلسه نیز مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول با تقدیروتشکر از خادمین مراسمات ویژه این ماه بندگی با اشاره به گزارشی از فعالیت های جاری هیئت گفت: با توجه به تقارن ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و لیالی باعظمت قدر، برنامه های ویژه ای در حسینیه ثارالله دزفول اجرا شد که مورد اسقبال کم نطیز این خطه همیشه درصحنه گردید.

وی ادامه داد: دعا، سخنرانی های موضوعی و …، برای حضور بیشتر جوانان در این برنامه های معنوی پیش بینی شده است.

لازم به توضیح میباشد در مجموع سه شب قدر در حسینیه ثارالله خادمین این هیأت میزبان بیش از ۱۷۶۰۳ نفر بوده اند ان شاءالله مورد قبول خداوند متعال قرار گرفته باشد

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *