نفوذ معنوی جمهوری اسلامی آمریکا را به شدت نگران کرده است

خانه / استان ها / نفوذ معنوی جمهوری اسلامی آمریکا را به شدت نگران کرده است

نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در غرب آسیا از ساحل مدیترانه تا تنگه باب المندب یک سرمایه بزرگ و ارزشمند است که به شدت آمریکایی ها را نگران کرده است.

نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در غرب آسیا از ساحل مدیترانه تا تنگه باب المندب یک سرمایه بزرگ و ارزشمند است که به شدت آمریکایی ها را نگران کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در جمع فرماندهان، رزمندگان،مسئولین، مدیران و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و سالروز شهادت علامه مطهری،به تبیین توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و راهکارهای مقابله با آن پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی  اظهار کرد: با تلاقی جریان داخلی با جریان استکبار بین المللی مواجه هستیم که حضرت آقا نیز در دیدار اخیرشان با معلمان فرمودند؛آرایش جنگی بگیرید.

وی، افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، آمادگی نظامیان همیشگی است؛ اما منظور از بیانات ایشان، جبهه های دیگر ازجمله اقتصاد و فرهنگ بود و سپاه بعنوان خط مقدم دفاع از انقلاب باید آماده تر از همیشه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، بر اساس یک تحلیل مبتنی بر اطلاعات و مستندات به تشریح عمق نقشه دشمنان انقلاب اسلامی پرداخت و با اشاره به راهکارهای سه رئیس جمهور اخیر آمریکا از جمله؛ بوش، اوباما و ترامپ، مهار عوامل قدرت جمهوری اسلامی ایران را از اهداف اصلی دولتمردان آمریکا برشمرد.

این مقام مسئول، اظهار کرد: اولین عامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران،  انسجام ملی حول محور رهبری است، که این انسجام در کمتر کشوری وجود دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: قدرت منطقه ای، قدرت انرژی و قدرت دفاعی از دیگر عوامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند.

وی، اظهار کرد: رهبری، مردم و جوهره انقلابی سه مؤلفه اصلی انسجام ملی می باشند، که د رحال حاضر دشمنان به دنبال تخلیه روحیه انقلابی گری ملت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، خاطرنشان کرد: استقامت، عدم هراس از دشمن و اعتماد به نفس و روحیه جهادی در کارها از مؤلفه های انقلابی گری ملت ایران به شمار می روند و که در وقایع سیل های اخیر نیروهای مسلح و انقلابیون پای کار آمدند و این حماسه ظهور و بروز پیدا کرد.

این مقام مسئول، تصریح کرد: نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در غرب آسیا از ساحل مدیترانه تا تنگه باب المندب یک سرمایه بزرگ و ارزشمند است که به شدت آمریکایی ها را نگران کرده است.

وی، تأکید کرد: مقاومت یک جبهه دوطرفه است؛ هم ما عمق استراتژیک آنها هستیم و هم آنها عمق استراتژیک ما هستند، که اگر دشمنان این عنصر مقاومت را از ما بگیرند چیزی برای ما باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، قدرت انرژی ترکیبی از نفت و گاز و ظرفیت صدور آن از تنگه هرمز را سرمایه استراتژیک کشورمان دانست و افزود: در بحث قدرت دفاعی نیز در مقوله موشکی و پهبادی دارای توانمندی های بسیار بالایی هستیم.

وی، برنامه های آمریکایی ها را فشار اقتصادی، عملیات روانی و تخریب گذشته و آینده انقلاب و وضع موجود در کنار تحریک گسل های  قومی، قبیله ای و مذهبی و همچنین ائتلاف سازی منطقه ای علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: مردم ما به شدت مدافع اصل انقلاب هستند؛ ولی نسبت به عملکرد دولتمردان  مشکل دارند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با طرح این سؤال که آیا دشمن بدون زمینه های داخلی می تواند علیه کشور ما کاری کند؟ اظهار کرد: قطعاً دشمن بدون زمینه های دخلی کاری از پیش نمی برد. هرجایی که ما استحکام داشته ایم دشمن نتوانسته کاری کند. آن چیزی که شوروی سابق را از پای درآورد، نفوذ داخلی بود. و امروز نیز باید مراقب توطئه های دشمن برای عوض کردن افکار مردم و نفوذ آنها باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، ضرورت سازی کاذب، ترساندن مردم از دشمن و شرطی سازی مردم را سه حرکت از سوی نفوذی های دشمن در داخل دانست که با هدف واداشتن نظام به عقب نشینی طراحی و اجرا می شود.

وی، با اشاره به دلایل 10گانه ای که آمریکا امکان جنگیدن با ملت ایران را ندارد، گفت: گدایی آنها از عربستان، تجربه جنگ های عراق و افغانستان و هزینه های گزاف و بدون نتیجه چندتریلیون دلاری در منطقه ، توانمندی های دافعی ما و در تیررس بودن پایگاه های آمریکایی ها در منطقه از دلایلی است که آمریکا امکان جنگیدن با ملت ایران را ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در خدمت رسانی به مردم سیل زده در مناطق مختلف بویژه خوزستان، از بسیج بعنوان یک میدان اصلی عملیات سپاه نام برد که می تواند در همه عرصه ها با تبعیت از قرارگاه مرکزی فرماندهی خود اقدامات شایسته و ارزشمندی را انجام دهد.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای کار روی بیانیه گام دوم انقلاب،  تقویت بسیج و بسیجیان را برای حضور در میدان تحقق این بیانیه که حجت را بر همگان تمام کرده است، تأکید کرد.

این مقام مسئول، تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که بیانگر گذشته، وضع موجود و آینده پرامید انقلاب اسلامی است را جهاد فی سبیل الله دانست.

گفتنی است: در پایان این مراسم با اهدای لوح از مربیان و متربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تجلیل شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: کربلایی مجتبی شریفی

 پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *