نماهنگ دو خط دل تنگی بانوای حاج سید مجید بنی‌فاطمه

نماهنگ دو خط دل تنگی بانوای حاج سید مجید بنی‌فاطمه

خانه / پیشنهاد ویژه / نماهنگ دو خط دل تنگی بانوای حاج سید مجید بنی‌فاطمه

سیدمجید بنی‌فاطمه دل نوشته‌ای از حامد عسکری شاعر و نویسنده کشورمان برای حال و روز این ایام با عنوان «دو خط دل‌تنگی» را به مناسبت میلاد سرداران کربلا که هیأت‌های مذهبی جلسات خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرده‌اند، دکلمه کرد.

نماهنگ دو خط دل تنگی بانوای حاج سید مجید بنی‌فاطمه

سیدمجید بنی‌فاطمه مداح اهل بیت(علیهم السلام) دل نوشته‌ای از حامد عسکری شاعر و نویسنده کشورمان برای حال و روز این ایام با عنوان «دو خط دل‌تنگی» را به مناسبت میلاد سرداران کربلا امام حسین(علیه السلام)، حضرت عباس(علیه السلام) و امام سجاد(علیه السلام) که هیأت‌های مذهبی جلسات خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرده‌اند، دکلمه کرد.

این متن بدین شرح است:

چقدر دلمان را صابون زده بودیم، چقدر برنامه چیده بودیم امسال خودمان رابیشتر توی دلت جا کنیم، چقدر حاجت ریسه کرده بودیم، بعد از  جشن تولدتان بخواهیم، حالا نمی‌شود، می‌دانید آقاجان اصلا انگار امتحان ولایت ما در طول تاریخ در همین نشدن از سمت شماست و طغیان نکردن ما، امسال هم انگار امتحان به نشدن است و چه امتحان سختی است

نمی‌شود، نمی‌شود برایتان جشن بگیریم، جمع شویم اسمتان را بریز بپاش کنیم صداها برود بچسبد به بال فطرس به پرده‌های عرش و جهان معطر شود، حرم پسرتان توی مشهد بسته، حرم عزیزدردانه موسی‌بن جعفر در قم بسته، حسینیه‌ها تعطیل، خب ما می‌گوییم دندمان نرم عاشقی تاوان دارد می‌کشیم، فرش‌ها، استکان‌ها، علامت‌ها، منبر و کتیبه چه گناهی کرده؟

ما توی اتاق‌هایمان داریم به کارهای بدمان فکر می‌کنیم ولی مطمئنیم پدری که شما باشید، پشت در اتاق حواستان به ما هست و نگران مایید، غرق شده‌ایم آقاجان وسط ضدعفونی‌کننده‌ها دستمان را بگیرید، برگردانید به آرامش عطر گلاب، تربت، اسفند و زعفران.

ما را برگردانید به یکی شدن نفس‌های خیس‌مان از بردن نام شما، ما با مدد نام شما بر می‌گردیم به عمودهای فانوس نشان، به چای‌های شیرین هیزمی، روزهای روشن را دوباره میلاد شما به ما هدیه می‌دهد و دوباره در شور و شادی کف دست‌هایمان سرخ خواهد شد.

تولدتان تولد خودتان و‌آقازاده‌تان برادرتان مبارک آقاجان، دنیا اینجوری نمی‌ماند، عمری باشد و مدد کنید به جان مادرتان قسم جبران می‌کنیم، در خواندن نماز قضا شده گاهی لذتی است که در ادا نیست.

جمال در نظر و شوق همچنان باقی است                       گدا اگر همه عالم بدو دهند گداست

در ادامه نماهنگ این دلتنگی را مشاهده نمائید :

 

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *