مجموعه نماهنگ روزشمار غدیر

مجموعه کامل نماهنگ روزشمار غدیر

خانه / اختصاصی هیأت / مجموعه کامل نماهنگ روزشمار غدیر

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام حسب وظیفه ذاتی خود با تولید و انتشار نماهنگ روزشمار غدیر به مناسبت این عید سعید و دهه ولایت در فضای مجازی و صفحات هیات رزمندگان اسلام در شبکه های اجتماعی با محوریت کاروان های شادی غدیر و شعار #لبیک_یا_رسول_الله گامی رو به جلو در این عرصه برداشته است.

مجموعه کامل نماهنگ روزشمار غدیر

مجموعه اختصاصی نماهنگ روزشمار غدیر در ایام دهه امامت و ولایت منتشر شد. پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام همانند سال های گذشته در آستانه بزرگترین عید شیعیان ، عید الائمه ، عید سعید غدیر خم اقدام به تولید و ارائه محتوای دیجیتال متناسب با ایام دهه ولایت و این عید با سر سعادت نموده است.

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام کاروان های شادی غدیر در ایام دهه امامت و ولایت با شعار #لبیک_یا_رسول_الله در کلیه استان ها و شهرهای ایران بزرگ با محوریت ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام و همکاری بنیاد بین المللی غدیر همانند سال های گذشته برگزار خواهد شد.

مجموعه نماهنگ روزشمار غدیر
مجموعه نماهنگ روزشمار غدیر

در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام حسب وظیفه ذاتی خود با تولید و انتشار نماهنگ روزشمار غدیر به مناسبت این عید سعید و دهه ولایت در فضای مجازی و صفحات هیات رزمندگان اسلام در شبکه های اجتماعی با محوریت کاروان های شادی غدیر و شعار #لبیک_یا_رسول_الله گامی رو به جلو در این عرصه برداشته است.

در ادامه مجموعه نماهنگ های روزشمار غدیر با صوت مادحین اهلبیت علیهم السلام برای شما همراهان این پایگاه قابل مشاهده و دریافت است.

 

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا مشاهده سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید،

به بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیاترزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *