نماهنگ| نقشه حجاب ممنون

نماهنگ| نقشه حجاب ممنوع

خانه / پیشنهاد ویژه / نماهنگ| نقشه حجاب ممنوع

نماهنگ «نقشۀ حجاب ممنوع» مجموعه بیانات امام خامنه ای دربارۀ اهمیت مسألۀ حجاب و تلاش دشمنان برای ترویج بی‌حیایی و بی‌حجابی منتشر شد.

نماهنگ| نقشه حجاب ممنوع

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام،نماهنگ «نقشۀ حجاب ممنوع» مجموعه بیانات امام خامنه ای دربارۀ اهمیت مسألۀ حجاب و تلاش دشمنان برای ترویج بی‌حیایی و بی‌حجابی منتشر شد.

امام خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب فرمودند: «شخصیت‌های فرهنگی معروف زمان رضا شاه، مثلاً علی اصغر حکمت -اینها چهره‌ها هستند دیگر- در قضیه‌ کشف حجاب نقش ایفا کردند، نقش استعماری ایفا کردند، یعنی آن پشت جبهه‌ی حقیقی رضا شاه اینها بودند. رضا شاه تفنگ دستش بوده و اینها کسانی بوده‌اند که فکر می‌ساختند و به رضا شاه جهت‌گیری می‌دادند که او تفنگ را کجا به کار ببرد. به نظر من این شخصیت‌های فرهنگی خیلی مؤثرند، چهره‌های اینها شناخته بشود.

رضاخان فقط یک سفر خارجی رفت و آن هم به ترکیه بود در زمان آتاترک. آنجا زنهای بی‌حجاب را‌ آوردند به او نشان دادند. ایده‌ی بی‌حجابی را به او تزریق کردند و بعد این دُور و بری‌هایش گفتند راه تمدن و اینها همین کاری است که آتاترک کرده و از آن وقت او به فکر فرو رفت و مقدماتش را شروع کرد. بعد 1314 دیگر اجباری شد اما قبلاً چیزهای دیگری بود.» 96/01/08

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *