نماهنگ ویژه سردار شهید حاج حسین اسداللهی

نماهنگ ویژه سردار شهید حاج حسین اسداللهی

خانه / پیشنهاد ویژه / نماهنگ ویژه سردار شهید حاج حسین اسداللهی

نماهنگی زیبا ویژه سردار شهید حاج حسین اسداللهی که به مناسبت شهادت ایشان تهیه و منتشر شد

نماهنگ ویژه سردار شهید حاج حسین اسداللهی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، سردار رشید اسلام حاج حسین اسداللهی از فرماندهان لشکر 27 محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) و بسیجی مخلص و سرباز سرافراز ولایت و امت اسلامی، شنبه دوم فروردین 1399 بر اثر عارضه‌ی شیمیایی به یاران شهیدش پیوست.

نماهنگ ویژه سردار شهید حاج حسین اسداللهی
نماهنگ ویژه سردار شهید حاج حسین اسداللهی

در ادامه شما همراهان سایت هیات می توانید نماهنگی زیبا ویژه سردار شهید حاج‌ «حسین اسداللهی» که به مناسبت شهادت ایشان تهیه و منتشر شده است را مشاهده و دریافت نمایید.

 بیانیه سپاه حضرت محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) تهران بزرگ، در همین رابطه بشرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

سردار حاج حسین اسداللهی، بسیجی مخلص و سرباز سرافراز ولایت و امت اسلامی، پس از عمری مجاهدت و ایثار در صحنه‌های نبرد دوران جنگ تحمیلی و همچنین جبهه‌های مقابله با داعش در سوریه، امروز دوم فروردین ماه ۱۳۹۹ بر اثر عارضه‌ی شیمیایی به یاران شهیدش پیوست.

شهید اسداللهی از رزمندگان فعال در دوران جنگ تحمیلی بود که پس از پایان جنگ تحمیلی، سال‌ها در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ مشغول به خدمت بوده و فرماندهی اسبق لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) در کارنامه‌ی مدیریتی ایشان است.

وی همچنین در زمان شکل‌گیری گروهک‌های تکفیری و تروریستی موسوم به داعش، مدت‌های طولانی به عنوان فرمانده در کنار رزمندگان و مدافعان حرم حضرت زینب(س) نقشی اساسی داشت.

شهید اسداللهی پس از نابودی داعش، در صحنه‌های مختلف خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران به‌ویژه در صحنه‌های امدادرسانی به هنگام زلزله‌ی واقع‌شده در غرب کشور و همچنین وقوع سیل در شهرهای شمال و غرب کشور دوشادوش بسیجیان و گروه‌های جهادی، حضوری شبانه‌روزی داشتند.

سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، فقدان این سردار دلاور را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و خانواده معزز ایشان تسلیت عـرض نموده و از خـداونـد متعـال علـو درجات و حشر با اولیاء الهی را برای آن مجاهد نستوه مسئلت می‌نماید.»

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *