نمایشگاه اسوه های ماندگار فرهنگ ایثار و شهادت را تبیین می کند

خانه / استان ها / نمایشگاه اسوه های ماندگار فرهنگ ایثار و شهادت را تبیین می کند

نماینده ولی فقیه در استان در بازدید از نمایشگاه اسوه های ماندگار شهرکرد، غرفه های نمایشگاه را پربار و تبیین کننده فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی‌گفت: انصافا غرفه های پربار و بگونه ای برنامه ریزی شده است که فرهنگ دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های اسلامی را تبیین کند.

وی، تأکید کرد: واقعا جای تقدیر و تشکر دارد. و توصیه مقام معظم رهبری نیز همین بود که برنامه های این چنین مثل؛ نمایشگاهها، کنگره ها و کارهایی که مربوط به ترویج شهادت و معرفی شهدا صورت می پذیرد، مقابله جدی با تهاجم فرهنگی دشمن است.

امام جمعه شهرکرد، به نقل از رهبری معظم انقلاب اسلامی، گفت:‌ایشان فرمودند؛ من به تمام معنا دارم می بینم دست دشمن را در تخریب فرهنگ ها و ارزش دینی. ممکن است برخی نبینند و برخی بشنوند؛ ولی من این را با تمام وجود می بینم و حس می کنم و لذا باید با جدیت در مقابل این تهاجم ها ایستاد و مقاومت کرد و این کنگره ها و این نمایشگاهها یک راهی برای مقابله با دسیسه های دشمن در فرهنگ اسلامی است.

وی، افزود: تشکر می کنم از عزیزانی که زمان طولانی است برای شکل گیری این نمایشگاه تلاش کردند و این نمایشگاه را شکل دادند.

امام جمعه شهرکرد در پایان اظهار کرد:‌ از مردم دعوت میکنم که در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و ان شالله نتیجه این تلاشها چیزی باشد که آقا فرمودند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *