نهم دی‌ درتاریخ ماندگار شد

خانه / استان ها / نهم دی‌ درتاریخ ماندگار شد

حماسه مردم ایران اسلامی در 9دی فتنه را خاموش و درتاریخ ماندگار شد.

حماسه مردم ایران اسلامی در 9دی فتنه را خاموش و درتاریخ ماندگار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) در جمع مردم اردل گفت:ملت بزرگ ایران اسلامی در 9دی‌ماه سال 1388 با حضور آگاهانه و مقتدرانه خود ضمن بیعت با آرمان‌های امامین انقلاب ،حماسه‌ای به یادماندنی را در تاریخ انقلاب خلق کردند.

حجت الاسلام  والمسلمین سید امان الله حسینی صدر افزود:خیل مردم ولایتمدار و مومن ایران با بصیرت ، آگاهی و حضور به موقع خود در سراسر کشور در برابر اهانت به مقدسات و قانون شکنان ایستادند و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان به نقش بی‌بدیل ولایت فقیه درعبوراز فتنه ها اشاره کرد و گفت:در مراحل پرخطر و سخت  امامین انقلاب، مردم را از فتنه‌ها و گردنه‌های سخت به سلامت عبور دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: تجدید‌میثاق آگاهانه اقشار مختلف مردم ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در 9دی منبعث از فرهنگ عاشورا بود که خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین را همراه با انفعال و عقب نشینی آنان از مواضع نادرستشان داشت.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان گفت:9دی روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت بزرگ ایران اسلامی حول محور ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام  والمسلمین حسینی صدر افزود: ولایتمداری، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عملِ به‌هنگام مردم فهیم، مومن،متدیّن و انقلابی ایران اسلامی در خلق حماسه 9دی موجب عزت و سربلندی مردم و شکست دشمنان خارجی و داخلی شد.

این مقام مسئول در پایان به آزمون بزرگ مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود:شرکت گسترده آحاد مردم در انتخابات یک وظیفه همگانی است و برای بی اثر کردن تهدیدها در کشور بایدمجلسی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *