نهیب ملت ایران دشمن را به عقب می‌راند

خانه / استان ها / نهیب ملت ایران دشمن را به عقب می‌راند

نهیب ملت ایران دشمن را به عقب می‌راند

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه لردگان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری گفت:نهیب ملت ایران دشمن را به عقب می‌راند و عزم راسخ و  معادلات غلط آنان را به هم می‌ریزد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در همایش  رزمندگان اسلام لردگان ، حجت الاسلام سیدمهران کریم پور به پیام مقام معظم رهبری در راهیمایی با شکوه ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت:امام خامنه ای پیامی صادر کردند و تأکید فرمودند:نهیب ملت ایران دشمن را به عقب می‌راند و عزم راسخ و معادلات غلط آنان را به هم می‌ریزد،مسئولان کشور قدراین پدیده بی نظیر را بدانند و با استقامت کامل و روحیه انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت و از آرمان های انقلاب دفاع کنند.

آینده متعلق به ملت بیدار و بصیر ماست ما مسئولان باید بکوشیم ازملت عقب نمانیم و لا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مؤمنین.

 حجت الاسلام کریم پور گفت: امروز باید بابصیرت در میدان حضور داشت و اجازه ندهیم دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی با توطئه و نقشه های شوم خود در جنگ نرم موفق شوند به جوانان عزیز این سرمایه های ارزشمند نظام آسیب برسانند.

وی ادامه داد: یادگاران سالهای دفاع مقدس با بیان حماسه آفرینی های رزمندگان، ایثارگران و شهدا در جذب جوانان عزیز به محافل نورانی بسیج و مساجد تلاش و کوشش مضاعف کنند.

تلاوت قرآن و تجلیل از بانشستگان‌ از دیگر برنامه های این همایش بود.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *