نوشتن پیام‌های موهن درباره پیامبر(ص)+عکس

خانه / دسته‌بندی نشده / نوشتن پیام‌های موهن درباره پیامبر(ص)+عکس

نوشتن پیام‌های موهن درباره پیامبر(ص) بر روی یکی از مساجد آلمان + عکس

پلیس درسدن آلمان در پی حمله به مسجدی در شرق این کشور در بحبوحه تحمل ناپذیری فزاینده علیه مسلمانان، خواستار کمک مردم در تحقیقات برای شناسایی عاملان این حمله شد.

پلیس درسدن روز جمعه اعلام کرد در پی مشاهده پیام‌های موهن درباره پیامبر اسلام(ص) که بامداد پنجشنبه روی دیوارهای مسجد مروه در این شهر نوشته شده بود، تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده است.

شهر درسدن محل اصلی فعالیت گروه ضداسلامی پگیدا است که به تازگی تشکیل شده است.

افسران پلیس این شهر با بیان اینکه هیچ اطلاعاتی درباره این حمله ندارند، از مردم خواستند به شناسایی خرابکاران و تعیین موقعیت آن‌ها کمک کنند.

«هنینگ هومان» نماینده سوسیال دموکرات پارلمان آلمان پگیدا را عامل این حمله دانست و گفت این جنبش راست افراطی موجب تشدید تنفر از مهاجران و مسلمانان شده است.

وی در گفتگو با روزنامه درسدنر مورگنپست گفت: این حمله یکی دیگر از نشانه‌های فضای خطرناک موجود در شهر درسدن است که تظاهرات ضد مسلمانان و مهاجران به آن دامن زده است.

این نماینده پارلمان آلمان افزود: این اقدام نشان می‌دهد حس نفرت منجر به بروز اقدامات خشونت آمیز می‌شود. نباید در برابر این اقدام سکوت کرد و ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم.

تازه‌ترین بررسی شبکه‌ای آر دی آلمان نشان می‌دهد حمله به مهاجران و پناهندگان در این کشور، طی سه ماه اخیر در پی سلسله تظاهرات ضداسلامی که پگیدا و گروه‌های دیگر در شهرهای مختلف آلمان برگزار کرده‌اند، به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

از ماه ژوئیه تا سپتامبر، دست کم ۳۳ مورد حمله به مسلمانان و مهاجران ثبت شده است. این در حالی است که از زمان برگزاری نخستین تظاهرات گروه پگیدا در تاریخ بیستم اکتبر تاکنون، دست کم ۷۶ مورد حمله به دو گروه مزبور گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *