نکات مهم درباره کمپین ضد انقلاب و اصلاح طلبها با هشتگ واکسن بخرید

نکات مهم درباره کمپین ضد انقلاب و اصلاح طلبها با هشتگ واکسن بخرید

خانه / پیشنهاد ویژه / نکات مهم درباره کمپین ضد انقلاب و اصلاح طلبها با هشتگ واکسن بخرید

از شب گذشته اصلاح طلب ها هشتگ واکسن بخرید را راه انداختند که بعدا ضد انقلاب هم به آن پیوست. این یک عملیات روانی وسیع و مهم برای اقناع افکار عمومی نسبت به مذاکره است. سیبل ماجرای واکسن بخرید را هم با محور قرار دادن مذاکره و اف ای تی اف، “مجمع تشخیص”و “نظام” قرار داده اند.

نکات مهم درباره کمپین ضد انقلاب و اصلاح طلبها با هشتگ واکسن بخرید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات ؛  اصلاح طلب ها هشتگ واکسن بخرید را راه انداختند که بعدا ضد انقلاب هم به آن پیوست. این یک عملیات روانی وسیع و مهم برای اقناع افکار عمومی نسبت به مذاکره است. سیبل ماجرای واکسن بخرید را هم با محور قرار دادن مذاکره و اف ای تی اف، “مجمع تشخیص”و “نظام” قرار داده اند.

رسانه های اصلاح طلب دلیل عدم تحقق واکسن را نپذیرفتن اف ای تی اف اعلام می کنند. ازطرفی طبق اعلام شورای آتلانتیک شرط تحقق مذاکره، پذیرش fatf اعلام شده! این یعنی دولت واکسن را اسم رمز فشار برای پذیرش fatf قرار داده تا در واقع شرط غرب برای شروع مذاکره محقق شود. نامه برای طرح مجدد fatf و رفراندوم هم در همین مسیر است.

نکات مهم درباره کمپین ضد انقلاب و اصلاح طلبها
نکات مهم درباره کمپین ضد انقلاب و اصلاح طلبها

سایت انتخاب برای این عملیات رسانه ای محور قرار گرفته و حرفهای ظریف و صالحی نشان از یک هماهنگی پشت صحنه با آمریکا است.

پیشنهاد:

1- باید این واقعیت را تبیین کرد که واکسن خارجی به اذعان مصطفی معین قرار دادن بخشی از RNA ویروس در زنجیره ژنتیکی انسان است و با توجه به پشت پرده کوواکس قطعا مخاطره آمیز است و باید روی آن کار شود درحالی که واکسن ایرانی از نوع پادویروس و ویروس ضعیف شده است

2- باید این حقیقت را جا انداخت که واکسن ربطی به اف ای تی اف ندارد.

3-  مگر همین الان در برجام جا خوش نکرده ایم و آقایان حتی با طرح مجلس برای پروتکل هم مخالفت می کنند؟ این چه برجامی است که با آمدن بایدن هم عرضه حتی تامین واکسن را هم که در لیست هیچ تحریمی نباید باشد ندارد؟؟ باید این برجام را دور انداخت.

4- با این برجام چرا باید دوباره اعتماد کرد و سراغ مذاکره با کشورهایی رفت که علی رغم خروج عملی آنها از برجام و ماندن ما حتی به ما دارو هم نمی دهند ؟ چه کسی تضمین می دهد با مذاکره جدید به تعهدات خود عمل کنند؟ جان کری؟

5- راه همان است که آقا فرمود. بی اثر کردن تحریم نه لغو تحریمی که امتحان کردیم و نشد. در مورد واکسن بی اثر کردن محدودیت ها همان ساخت سریع واکسن با حمایت دولت است.

6-  آقا در سخنان اخیر خود جمله بسیار مهمی فرمود. اگر دولت در مسیر منافع مردم حرکت نکند حمایت خود را از آنها برخواهد داشت! این یعنی در صورت ادامه این روند توسط دولت و بازی و عملیات روانی با منافع مردم وضع فرق خواهد کرد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *