نکوداشت پیر غلام اهل بیت علیهم السلام مرحوم هاشمی + تصویر

خانه / استان ها / نکوداشت پیر غلام اهل بیت علیهم السلام مرحوم هاشمی + تصویر

آیین نکوداشت پیر غلام اهل بیت عصمت و طهارت  علیهم السلام  و رزمنده سالهای دفاع مقدس زنده  یاد مرحوم”سید احمد هاشمی دهکردی” در شهرکرد برگزار شد.

در آخرین روز از هفته دفاع مقدس برگزارشد؛

نکوداشت پیر غلام اهل بیت علیهم السلام مرحوم  هاشمی

آیین نکوداشت پیر غلام اهل بیت عصمت و طهارت  علیهم السلام  و رزمنده سالهای دفاع مقدس زنده  یاد مرحوم”سید احمد هاشمی دهکردی” در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر و در آخرین روز از هفته دفاع مقدس آیین نکوداشت پیر غلام اهل بیت علیهم السلام  و رزمنده سالهای دفاع مقدس مرحوم سید احمد هاشمی با رعایت اصول بهداشتی با حضور جمعی از ستایشگران و ذاکران اهل بیت علیهم السلام و همسایه های آن زنده یاد برگزار گردید.

 در آیین نکوداشت مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد با تسلیت اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: مداحی یک فیض عالی الهی است، یک مداح باید هماهنگ‌ با زمان‌، در بصیرت افزایی و ارتقاع معنوی جامعه  تلاش کند و مخاطبانش از وی بیشتر بهره‌مند خواهند شد.

حجت الاسلام شیخ حمید بهرامی در ادامه به بیان خصوصیات مرحوم سید احمد هاشمی پرداخت و افزود: فهم صحیح از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را یکی از ویژگی های پیرغلامان و مرحوم هاشمی عنوان کرد.

کارشناس مسایل مذهبی اظهار داشت: اگر شاعری می‌خواهد در رابطه با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام شعر بسراید ابتدا باید در خصوص حضرات ائمه اطهار علیهم السلام مطالعه داشته باشد و به معرفتی صحیح رسیده باشد تا بتواند مقام و معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را در قالب شعر بیان کند.

حجت الاسلام شیخ حمید بهرامی به اهمیت احترام پدر و مادر اشاره کرد و در ادامه افزود: اگر می خواهید به درجات عالیه برسید خدمت خالصانه به پدر ومادر را فراموش نکنید.

در ادامه برگزاری این آیین ذاکران و ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداختند و یاد ونام این پیرغلام اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام را گرامی داشتند .

در پایان با اهدای لوح سپاس و قاب متبرک به آیات قرآن کریم و نام مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از خانواده زنده یاد سید احمد هاشمی تجلیل شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و شعر خوانی یکی از شاعران آیینی از دیگر برنامه های آیین نکوداشت پیرغلام اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مرحوم سید احمد هاشمی بود که به همت سازمان بسیج و کانون مداحان  استان، هیأت رزمندگان اسلام  استان چهارمحال و بختیاری برگزارشد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمدتقی قادری

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *