هفتمین نشست هم اندیشی مداحان و شعرای نخبه و اثرگذار سراسر کشور برگزار می شود

خانه / مطالب و رویدادها / هفتمین نشست هم اندیشی مداحان و شعرای نخبه و اثرگذار سراسر کشور برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی هیأت، علی اکبر مداحی مدیرستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام اعلام نمود: هفتمین نشست هم اندیشی مداحان و شعرای نخبه و اثرگذار سراسر کشور به همت ستاد مرکزی هیات رزمندگان و با مشارکت سازمان بسیج مداحان امسال به صورت همزمان با شرکت مداحان پیشکسوت و جوان روز هشتم و نهم دی ماه به مدت 2 روز در مشهد مقدس و در جوار آستان مقدس و ملکوتی علی ابن الموسی الرضا علیه السلام برگزار می شود.
وی افزود: سخنرانان و مهمانان دعوت شده در این نشست حجج اسلام آقایان شیخ کاظم صدیقی، سیدابراهیم رئیسی، علیرضا پناهیان، میرزامحمدی، استاد غلامرضا سازگار و دکتر جوانی می باشند.
ایشان در ادامه گفت: در روز اول این نشست آیت الله صدیقی و دکتر جوانی و در روز دوم حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی و حجت الاسلام علیرضا پناهیان سخنرانی خواهند داشت.
علی اکبر مداحی گفت: موضوعات نشست هم اندیشی عبارتنداز : 1. بایدها و نبایدهای مداحی و روضه خوانی (مقتل و مداحی)، 2. بایدها و نبایدهای شعر آئینی 3. مسائل روز و ضرورت بصیرت 4. وضعیت هیأت های مذهبی در سراسر کشور 5. انتظارات و دغدغه های مقام معظم رهبری در مورد مداحان و شعرای آئینی
از جمله چهره های برجسته و سرشناس و مطرح شرکت کننده در این نشست می توان اشاره نمود به: آقایان حاج ماشاالله عابدی، حاج غلامرضا سازگار، حاج علی انسانی، استاد امیری اسفدقه، حاج صادق آهنگران، حاج حسین سازور، حاج سعید حدادیان، حاج محمدرضا طاهری، حاج مرتضی طاهری، حاج محسن طاهری، حاج سیدمجید بنی فاطمه، حاج سیدمهدی میرداماد، حاج رضا نبوی و حاج مهدی منصوری‏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *