همایش بانوی انقلابی ، دختران حاج قاسم در شهرکرد

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / همایش بانوی انقلابی ، دختران حاج قاسم در شهرکرد

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به همت بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری ” همایش بانوی انقلابی ، دختران حاج قاسم “در شهرکرد برگزارشد.


همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به همت بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری ” همایش بانوی انقلابی ، دختران حاج قاسم “در شهرکرد برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  دراین مراسم با شکوه حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک به مناسبت ایام الله دهه  مبارک فجر وپ یروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد وخاطره سردار دلها  سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، نقش بانوان را در ایجاد و همه عرصه های انقلاب اسلامی نقش بی بدیل  خواند وبانوان را شریک و سهیم در انقلاب دانست.

حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی در بخش دیگری از سخنانشان گفت: امام بزرگوار فرمودند نقش زنان در انقلاب کمتر از مردان نبود واعتقاد داشت که نقش زنان پر رنگتر ازمردان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: بانوی انقلابی کسی است که شعارهای انقلاب اسلامی را زنده نگهدارد و اجازه ندارد سخنان امامین انقلاب کم رنگ شود.

وی در بخش دیگری از سخنانشان با طرح یک سئوال که (چرا ما در سوریه ورود کردیم ؟ ) خاطر نشان کرد: در زمان دفاع مقدس در بین سران کشورهای دنیا ، فقط کشور سوریه از ایران را حمایت کرد واگر کسی به کسی حرمت نمود باید احترامش را نگه داشت در دین اسلام هم آمده است اگر کسی سلام کرد جواب سلام واجب است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی  ادامه داد: درکشور سوریه حرم اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام وجود دارد که مورد تهدید جدی واقع شده بود وظیفه ما حمایت از سوریه  و حفظ حرم مطهر اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام  بود.

این مقام مسئول به ترفندهای دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی اشاره کرد و  گفت: اگر حضور ما در جنگ های عراق و سوریه نبود ،بایستی در کوچه های تهران با داعش ها می جنگیدیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به رسالت دختران انقلابی اشاره کرد و گفت: دختران حاج قاسم درمقابل دشمنان نمی ترسند و می ایستند ، دختران حاج قاسم یعنی متواضعند و به فکر دیگران هستند و میدانند کار برای رضای خدا عزت آفرین است .

وی به حضور پرشور آحاد مردم در عرصه های انقلاب اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ ایران در همه صحنه ها یک پارچه حضور با بصیرت دارند و خودشان را وقف ایران و اسلام و انقلاب اسلامی می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،ادامه داد: دشمن بداند ملت بزرگ ایران اسلامی قویتر از گذشته هست و در صحنه های مختلف حضور فعال خواهد داشت.

این مقام مسئول به یوم الله 22 بهمن و حضور خیل مردم در راهپیمایی این روز بزرگ اشاره کرد و ادامه داد: امسال  چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب مصادف با چهلمین روز شهادت سردار دلها ، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، آحاد مردم در این روز بار دیگر عظمت خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی به فداکاری و صلابت سیدالشهدای مقاومت اشاره کرد و گفت: اگر جنگ 33روزه لبنان عزت آور شد بدلیل حضور تمام وقت حاج قاسم در آنجا بود،  هر کجا فتحی است تبعیت از امام راحل و رهبری معظم انقلاب نقطه شروع است و حاج قاسم این را اثبات نمود ،  چرا حاج قاسم عزیز همگانی شد؟ اولین دلیل اینکه حاج قاسم اخلاص  و تقوی الهی را در حد اعلا داشت دوم ایشان به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت بود و سوم حاج قاسم خستگی را خسته کرده بود راحتی را از خودش گرفت تا مسلمانان جهان با عزت زندگی کنند.

دراین مراسم  500نفر از بانوان انقلابی استان،خانوادهای معظم شهدا ،دانشجویان بسیجی سراسر استان و سردار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام)، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *