همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در یزد برگزار شد

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در یزد برگزار شد

سخنران همایش شیرخوارگان حسینی در امامزاده شاهزاده فاضل(علیه السلام) یزد: عشق به امام حسین (علیه السلام)؛ رمز سعادت دنیا و آخرت است.

سخنران همایش شیرخوارگان حسینی در امامزاده شاهزاده فاضل(علیه السلام) یزد راه سعادت و رستگاری را تمسک به ائمه اطهار(علیه السلام) عنوان کرد و گفت: هرکس عاشق امام حسین(علیه السلام) باشد، به خدا رسیده و درنهایت رستگاری دنیا و آخرت را برای او رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار پیروان عترت؛ حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید مرتضی طباطبایی در همایش شیرخوارگان حسینی که در امامزاده شاهزاده فاضل(علیه السلام) یزد برگزار شد، خاطرنشان کرد: هرکس عاشق امام حسین(علیه السلام) باشد، به خدا رسیده و درنهایت رستگاری دنیا و آخرت را برای او رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب منجر به عاقبت‌به‌خیری فرد می‌شود، تصریح کرد: زیبایی‌های مصنوعی این دنیا و استفاده بی‌جا از آن موجب خواری و ذلت می‌شود؛ دل کندن از زیبایی‌های دنیوی شناخت زیبایی‌های حقیقی را در پی دارد.

طباطبایی راه سعادت و رستگاری را تمسک به ائمه اطهار(علیهم السلام) عنوان کرد و افزود: ثروت و قدرت عزت نمی‌‌آورد؛ تاکنون کسی نتوانسته است با قدرت و ثروت عزتی همچون عزت امام حسین(علیه السلام) و یاران مظلوم ایشان به دست آورد.

وی عشق و علاقه جوانان امروزی به امام حسین(علیه السلام) را یادآور شد و گفت: امروز باوجودآنکه جوانان ما امام حسین(علیه السلام) را ندیده‌اند؛ با ایشان عشق‌بازی کرده و با عزاداری تا اربعین حسینی و درنهایت در این روز با حضور 25 میلیونی خود در کربلا عشق و ارادت خود نسبت به اهل‌بیت(علیه السلام) را به جهان اعلام می‌کنند.

همایش شیرخوارگان حسینی صبح امروز در امامزاده شاهزاده فاضل(علیه السلام) یزد با مداحی و مدیحه‌سرایی حسین آبیاری و علی زارع از مداحان اهل‌بیت(علیه السلام) و با حضور خانواده شهید مدافع حرم سردار موسوی برگزار شد.

برافراشتن پرچم حرم ابوالفضل عباس(علیه السلام) و همچنین توزیع لباس ازجمله برنامه‌های این همایش معنوی بود.

همایش شیرخوارگان حسینی امامزاده شاهزاده فاضل(علیه السلام) به همت هیئت پیروان عترت، آستان مقدس امامزاده شاهزاده فاضل(علیه السلام) و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه‌ی استان یزد در این امامزاده برگزار شد.

این همایش در بیش از 180 نقطه از استان یزد به‌طور هم‌زمان در امامزاده‌ها، مساجد و تکایا برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *