همایش رزمندگان اسلام شهرستان کوهرنگ + تصویر

خانه / استان ها / همایش رزمندگان اسلام شهرستان کوهرنگ + تصویر

همزمان باهفته دفاع مقدس و در نخسین روز از ماه ربیع الاول،همایش یک روزه رزمندگان اسلام شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

همایش رزمندگان اسلام شهرستان کوهرنگ

همزمان باهفته دفاع مقدس و در نخسین روز از ماه ربیع الاول،همایش یک روزه رزمندگان اسلام شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار فرمانده سپاه از قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره امام راحل، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مقاومت،سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، سرداران و شهدای شهرستان کوهرنگ، گفت:ما در جنگ هر روز برکاتی داشتم، اقتدار، عزت و کسب افتخارات علمی و خود کفایی از جمله این برکات است.

سردار علی محمد اکبری به اقدامات ارزشمند قرارگاه سازندگی در سطح کشور و مناطق کمتر برخودار اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از از برکات جنگ تحمیلی به ایران اسلامی، ایحاد قرارگاه سازندگی برای آبادانی کشور است.

یادگار سالهای دفاع مقدس، به توطئه های شوم دشمنان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در ۴۴ سال گذشته مردم ایران اسلامی در حال جنگ با دشمنان بودند،تحمیل ۸ سال جنگ، یکی از این مراحل است.

سردار اکبری، به دشمنی استکبار جهانی علیه اسلام ناب و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تا زمانی انقلاب اسلامی است و شما مردم ولایتمدار با روحیه ی استکبار ستیزی هستید، جنگ دشمنان  ادامه دارد، مردم سرافراز و بصیر ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه در عرصه های مختلف دشمنان را شکست داده اند.

وی به حوادث اخیر دشمنان اسلام و آشوبگران اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان می خواستند با کشته سازی  از اقوام و مظلوم نمایی از انقلاب اسلامی انتقام بگیرند.

سردار فرمانده سپاه از قمربنی هاشم علیه السلام، به لزوم جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: با جهاد تبیین دشمنان شکست می خورند، در فضای مجازی دشمنان هر لحظه با ما در جنگ هستند، با جهاد تبیین می توان با توطئه های دشمنان مقابله کرد.

سردار اکبری، به نقش عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان میخواهند با حجاب و عفاف مقابله کنند، تا جامعه  اسلامی را شکست دهند.

 وی به شکست مسلمانان آندلس اشاره کرد و گفت: طی ۸۰۰ سال حکومت مسلمانان بر سرزمین آندلس، بار‌ها این کشور مورد تاخت و تاز مسیحیان برای بازپس‌گیری مجدد آن قرار گرفت.

سردار فرمانده سپاه از قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: فتح آندلس توسط مسلمانان برای مسیحیان آن دوران بسیار گران تمام شد و بر همین دلیل، فکر شکست دادن مسلمین، لحظه‌ای از سر زمام‌داران مسیحی خارج نشد، شکست راهبرد‌های مختلف مسیحیان علیه مسلمانان، آن‌ها را به سمت گشودن جبهه فرهنگی و ترویج فساد، فحشا و بی بندو باری سوق داد تا اینکه توسط یک توطئه داخلی و عاملی نفوذی زمینه‌های بازپس‌گیری این سرزمین از دست مسلمانان فراهم شد.

یادگار سالهای دفاع مقدس افزود: دشمنان با جنگ فرهنگی دنبال و به انحراف کشاندن نسل جوان هستند و در این زمینه به دنبال ترویج فساد، فحشا و بی بند و باری هستند، برای شکست دشمنان باید با بصیرت بود، با ترویج فرهنگ غرب مبارزه کرد و جهاد تبیین به خوبی انجام شود.

سردار اکبری، بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست و گفت: یادگاران سال های دفاع مقدس در کنار بیان خاطرات جبهه های نبرد حق علیه باطل، با جهاد تبیین، برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه ی انقلاب در شهرها روستاها را به نسل جوان انتقال دهند.

وی اظهار داشت: باید برنامه ریزی شود در عرصه های مختلف بصیرت افزایی صورت گیرد، دشمنان به دنبال این هستند که با اصل اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله و سلم به صورت جدی مقابله کند، بصیرت، آگاهی و تبعیت از ولایت و جهاد تبیین، از مهمترین ابزار خنثی کننده توطئه های شوم دشمنان است.

 تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، خیر مقدم گویی فرمانده سپاه و مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان کوهرنگ، بیان خاطرات رزمندگان اسلام، مداحی و تجلیل از جمعی یادگاران دفاع مقدس، نماز جماعت ظهر عصر از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  توسلی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *