همایش سه ساله های حسینی در اردل

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / همایش سه ساله های حسینی در اردل

%d8%a7%d8%b1%d8%af%d9%84-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86

همایش سه ساله های حسینی، دختران عاشورایی میانکوه در سالن صالحین سرخون برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل در این مراسم معنوی، بیان داشت: حادثه کربلا برای همه اقشار جامعه الگو معرفی کرده است و برای کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، کهن سالان، و همچنین برای دختران و پسران، الگوهایی بی نظیر در این واقعه وجود دارد.

حجت الاسلام مسلم رضایی افزود: در صحرای کربلا حضرت رقیه (سلام الله علیها) الگوی کودکان دختر جامعه ماست. پرورش حضرت رقیه (سلام الله علیها ) به دست با برکت امام حسین (علیه السلام ) صورت گرفت، پس وظیفه ی پدر ومادرها که در تربیت فرزندان وبه خصوص دختران بسیار مهم است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل با اشاره به مفهوم آیات وروایات متعدد عنوان کرد: یکی از مهم ترین وظایف پدر و مادر تربیت فرزندان صالح و ولایتمدار است و یکی از راه های تربیت فرزند صالح لقمه حلال است، که نقش مهمی در ایجاد عشق اهل بیت در وجود فرزندان دارا می باشد.

حجت الاسلام رضایی افزود: حتی کوچکترین لقمه حرام اثر وضعی در زندگی فرزند شما خواهد داشت و همه شما مادرانی که در این جمع حضور پیدا کردید و عاشق ابی عبدالله هستید قطعا دوست دارید فرزندان شما مطیع پدر و مادر و خدا واهل بیت (علیه السلام ) باشند.

ذکر روضه و مصیبت در سوگ شهادت دختر سه ساله حضرت امام حسین علیه السلام و شهدای کربلا از دیگر برنامه های این همایش معنوی بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *