همایش پیشکسوتان انقلاب در مسجد جامع شهرکرد

خانه / استان ها / همایش پیشکسوتان انقلاب در مسجد جامع شهرکرد

 

سومین همایش پیشکسوتان و طلایه داران انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای بزرگداشت مبارزات انقلابی مجاهدان، سومین همایش پیشکسوتان و طلایه داران انقلاب اسلامی با حضور آیت الله اسلامیان،نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری ، مبارزان سالهای پیروزی انقلاب اسلامی و جمع کثیر جوانان در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم سه نفر از مبارزان انقلابی به بیان خاطرات خود از دوران پیروزی انقلاب و مقابله با رژیم ستم شاهی طاغوت پرداختند.

تجلیل از مبارزان و پیشکسوتان انقلابی(سرکار خانم های؛ نسرین هادیان، عزت علوی، رضوان رضوی و آقایان محمد دانش، محمد صادقی، منصور قاسمی) با اهدای لوح و تجلیل از پدر شهید محمد حسن قاسمی از مدافعان حرم آل الله ، نورافشانی به مناسبت ایام الله دهه فجر،‌قرائت شعر و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه در آستانه سالروز سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی بود.

شایان ذکر است: در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان، با گرامیداشت دهه فجر گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به نسل جوان انتقال داده شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران، افزود: انقلاب اسلامی ایران برکات زیادی را برای جهان اسلام در برداشته است. حریت، آزادگی و بیداری اسلامی از ثمرات این انقلاب شکوهمند است.

وی،‌ با اشاره به عهدشکنی های قدرت های استکبار در برابر ملت های دیگر از جمله مسئله برجام و مذاکرات هسته ای ایران ، ادامه داد: رئیس دولت جدید آمریکا، ماهیت اصلی سردمداران این کشور را به خوبی نشان داده است و مدیران و مسئولین باید مراقب باشند آمریکا کشوری نیست که قابل اعتماد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *