همزمان با اربعين حسینی و هفته بسیجيادواره شهداي روستاي ارجنك

خانه / استان ها / همزمان با اربعين حسینی و هفته بسیجيادواره شهداي روستاي ارجنك

%d8%a7%d8%b1%d8%ac%d9%86%da%a9

همزمان با اربعين حسینی و در نخستین روز از هفته بسیج يادواره شهداي روستاي ارجنك برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین مراسم یکی از علمابا تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته بسیج به بیان فضلیت زیارت اربعین و فضایل شهید و شهادت پرداخت.

حجت الاسلام مهدی مرادی گفت: حضور میلیونی و عاشقانه زائرین اربعین حسینی از کشورهای مختلف در کربلا و نجف، پیام وحدت ، همدلی ، ایمان به خدا و عشق به سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان را به جهان می دهد.

 وی به دشمنی استکبار جهانی با اسلام ناب اشاره کرد و افزود:دشمنان اسلام ناب از فرهنگ غنی عاشورا و مهدویت وحشت دارد و حضور میلیونی مردم دنیا در اربعین حسینی وحشت دشمن را زیادتر می کند.

حجت الاسلام مرادی به امنیت کشور اشاره کرد و ادامه داد: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون فداکاری و از خود گذشتگی بسیجیان، ایثارگران و شهدااست.

وی به شیوه های مقابله باترفندهای دشمنان اشاره کرد و ادامه داد:با نهادینه شدن تفکر و روحیه بسیجی در جامعه،افزایش بصیرت،پیروی از ولایت، دشمن شناسی و اقتصاد مقاومتی ،ضمن مقابله با تحریم ها در جنگ نرم هم دشمن شکست خواهد خورد.

تلاوت قرآن مجید ،پخش سرود و نماهنگ،قرائت مقاله مداحی یکی از مداحان استان از دیگر برنامه های یادواره 10 شهيد گلگون كفن روستاي ارجنك بود که در مسجدجامع صاحب الزمان(علیه السلام) این روستا برگزار شد.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *