بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

همه چیز از آینده درخشان انقلاب اسلامی و ملت ایران حکایت دارد

خانه / اختصاصی هیأت / همه چیز از آینده درخشان انقلاب اسلامی و ملت ایران حکایت دارد

بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر تمامی فجرآفرینان، ملت قهرمان و انقلابی ایران، مسلمانان و مستضعفان جهان مبارک باد .

انقلاب پرشکوه ملت ایران که بزرگ ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است، تنها انقلابی در طول تاریخ می باشد که، یک چله پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده و در برابر همه توطئه‌ها، فتنه ها، دسیسه ها و وسوسه هایی که غیرقابل مقاومت به نظر می‌رسیدند با هدایت ها و راهبری های راهبردی و حکیمانه امامین انقلاب اسلامی و حضور مستمر و حماسی مردم در صحنه، از کرامت و آرمان هایش صیانت کرده است.

بیانیه هیات رزمندگان اسلام
بیانیه هیات رزمندگان اسلام

دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین معارف انقلاب اسلامی برای نسل جوان، این تحقق بخشان آرمانهای انقلاب اسلامی و پدیدآورندگان تمدن نوین اسلامی است. دشمنان و تمامی کسانی که در ۴۲ سال گذشته، با تمام توان به مقابله با انقلاب، نظام اسلامی و ملت ایران مشغول بودند، اینک در یک جنگ شناختی و ادراکی بی‌سابقه، تلاش می‌کنند تا معارف انقلاب اسلامی آن گونه که هست، به نسل جوان منتقل نشود. جبهه استکبار، نظام سلطه، جریان ضد انقلاب و عوامل داخلی آنان، بدبین سازی مردم و خصوصا نسل جوان به انقلاب اسلامی و راه طی شده را، تنها راهبرد نتیجه بخش برای متوقف ساختن حرکت نورانی ملت ایران به سوی قله های آرمانی اش و رسیدن به حیات طیبه و برپایی تمدن نوین اسلامی می‌دانند. از این روی جبهه مقابل انقلاب در یک جنگ هوشمند و ترکیبی علیه انقلاب اسلامی در سالهای اخیر، با تمرکز راهبردی بر جنگ شناختی و فعال سازی جریان تخریب گر و تحریف گر، از طریق دروغ پردازی، سیاه نمایی، بزرگ نمایی مشکلات، نادیده انگاشتن و انکار کردن افتخارات ملی و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، به دنبال بی اعتماد سازی مردم نسبت به جمهوری اسلامی و مایوس سازی و ناامید سازی آنان نسبت به آینده انقلاب اسلامی و کشور ایران است.

در چنین شرایطی شایسته است در دهه فجر و ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برپایی نهضت روشنگری و جهاد امیدآفرینی در سراسر کشور اولویت اول تمامی دلسوزان انقلاب، صاحبان سخن و اصحاب رسانه و هیات‌های مذهبی باشد. هیات های رزمندگان اسلام در سراسر کشور با رویکرد تبیینی، تشریح معارف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را برای مردم و به ویژه برای نسل جوان، مهمترین وظیفه خود در شرایط کنونی دانسته و امید آن دارند تمامی دست اندرکاران دیگر هیات ها و سخنرانان و مداحان و همچنین اصحاب رسانه، چنین رویکردی را به عنوان یک وظیفه دینی و انقلابی در پیش گیرند. رهبر حکیم انقلاب اسلامی که در طول بیش از سه دهه گذشته، توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری برملا کرده و خنثی ساخته اند، در بیانیه گام دوم از  ((امیدآفرینی)) به عنوان ((اصلی‌ترین جهاد)) یاد کرده و در بیانات خود در روز عید قربان سال جاری فرمودند: ((اگر جریان تحریف شکست بخورد، قطعاً جریان تحریم هم شکست خواهد خورد)) این بیانات حکیمانه، نشان می‌دهد که نیروهای انقلابی در شرایط کنونی، باید با جهاد تبیین برای امید آفرینی در کشور بسیج شوند. بیانیه گام دوم، بهترین منبع و سند برای تبیین و تشریح عظمت انقلاب اسلامی و راه طی شده، شرایط کنونی و بایدهای گام دوم برای پیمودن راه باقی مانده تا رسیدن به آن قله های آرمانی است . در بیان عظمت اصل انقلاب اسلامی همین بس که حضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) با به صحنه آوردن ملت ایران بر اساس آموزه های اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) علاوه بر احیای اسلام سیاسی، با ساقط کردن رژیم سراسر وابسته، فاسد و دیکتاتور، ایران را از چنگال نظام سلطه و آمریکای جهانخوار رهایی بخشید و وابستگی و تحت سلطه بودن را به استقلال و آزادی، ذلیل و خوار بودن و تحقیر مستمر از سوی بیگانگان را به عزت ملی و سرافرازی، عقب ماندگی و سرخوردگی را به خود باوری و پیش روندگی تبدیل نمود. متاسفانه پاره‌ای از مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی از قبیل گرانی‌ها و تورم و بیکاری از یک سو، و تحقق پیدا نکردن برخی از شعارهای انقلاب به صورت مطلوب همانند شعار ((عدالت)) از سوی دیگر، سبب شده تا دشمنان آگاه و دوستان ناآگاه نسل جوان را نسبت به اصل انقلاب اسلامی و دستاوردهای محیرالعقول آن در ۴۲ سال گذشته با وجود همه توطئه‌ها و فشارهای حداکثری دشمنان، بدین سازند.

 اکنون عده‌ای با انگیزه‌های سیاسی در داخل و خارج کشور به دنبال القای این مطلب به ملت ایران هستند که انقلاب اسلامی عامل پدیدایی مشکلات بوده و برای رهایی از مشکلات، باید از انقلاب و انقلابی‌گری فاصله گرفت! این نگاه در حالی با پشتیبانی امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی تبلیغ و ترویج می‌شودکه، انقلاب اسلامی در تمامی حوزه ها، کشور ایران و زندگی مردم را متحول و بهبود بخشید. اگر در مواردی هم مشکلاتی وجود دارد این مشکلات تماماً در آنجاهایی وجود دارد که انقلابی عمل نشده است و راه حل مشکلات، برخلاف آنچه تبلیغ می‌شود، تقویت روحیه انقلابی در کشور و مطالبه عمل انقلابی با رویکرد جهادی از مسئولان و دولتمردان است . صاحبان خرد و اصحاب سخن و اهل رسانه، در شرایط کنونی باید با بصیرت افزایی مستمر و امید آفرینی در جامعه، مکر و حیله دشمنان را نسبت به انقلاب اسلامی خنثی نمایند . مکتب حاج قاسم، به تنهایی یک راه نورانی و مدرسه درس آموز برای تبیین معارف انقلاب اسلامی و موقعیت جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی است. مردم باید هوشیار باشند که دشمنان و بدخواهان اسلام، انقلاب، کشور و ملت ایران با ترفند دروغ و فریب آنان را نسبت به میراث گران سنگ امام (ره) و  تمامی شهدای انقلاب اسلامی بدبین یا بی‌تفاوت ننمایند. امروز عده‌ای با بهره گیری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با بازنشر تولیدات اتاق‌های فکر دشمنان و خصوصاً منافقین قدیم و جدید به دنبال آن هستند تا معیار و ملاک قضاوت مردم در مورد خوب و بد بودن انقلاب را در امور صرفاً مادی و اقتصادی و قیمت کالاها خلاصه نمایند. گرچه انقلاب اسلامی سطح زندگی مردم را نسبت به پیش از انقلاب به طور اساسی متحول ساخت و در این خصوص به آمارهای معتبر، این ادعا را اثبات می نماید، لکن باید توجه داشت که با انقلاب اسلامی، ملت ایران مفتخر به تغییر مسیر تاریخ با احیای ارزش های اسلامی و انسانی شد . با انقلاب اسلامی کشور ایران از همراهی با ظالم و مقابله با مظلوم فاصله گرفت و بیش از چهار دهه است ملت ایران در مقابل ظالمین قرار گرفته و حامی مظلومین شده است. انقلاب اسلامی، سوسیالیزم را به تاریخ سپرد و آمریکا را در مسیر افول قرار داد و همه چیز از آینده درخشان انقلاب اسلامی و ملت ایران حکایت دارد. بنابراین در جهاد تبیین و امیدآفرینی باید واقعیت‌ها را برای مردم و جوانان، آنگونه که هست بیان کرد و مکر و خدعه دشمن را خنثی نمود.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *