هموطن در مصرف بهینه آب کوشا باشید

هموطن در مصرف بهینه آب کوشا باشید

خانه / پیامها / هموطن در مصرف بهینه آب کوشا باشید

با توجه به کاهش ذخایر آبی کشور ضمن دعوت از شما همراهان همیشگی سایت هیات نسبت به صرفه جویی در مصرف آب توجه شما را به پیام ذیل جلب می نماید.

هموطن در مصرف بهینه آب کوشا باشید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، با توجه به کاهش ذخایر آبی کشور در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل، حدود ۳۷ درصد کمتر شده و بارندگی‌ها هم ۴۰ درصد کاهش یافته است. به همین بابت ضمن دعوت از شما همراه همیشگی سایت هیات نسبت به صرفه جویی در مصرف آب توجه شما را به پیام ذیل جلب می نماید.

باسلام و عرض ادب

هموطن در مصرف بهینه آب کوشا باشید
هموطن در مصرف بهینه آب کوشا باشید هموطن در مصرف بهینه آب کوشا باشید

به استحضار می رساند با عنایت به اینکه شاهد دومین سال خشکسالی پیاپی در کشور هستیم و متاسفانه با کاهش 360 درصدی بارندگی در سطح استان تهران ذخایر منابع آبی به شدت کاهش یافته است به طوریکه مجموع ذخایر آبی پشت سدهای تهران هم اکنون 453 میلیون متر مکعب می باشد که نسبت به سال 1399 کاهش داشته است.

از طرفی مصرف 3 میلیارد و 200 میلیون لیتر (معادل 2 میلیارد 200 میلیون بطری 1 نیم لتری آب بسته بندی) روزانه مردم شهر تهران نیز هر لحظه با گرمتر شدن هوا در حال افزایش می باشد. لذا خواهشمند است ضمن یادآوری و تذکر موضوع جهت بارش رحمت الهی در لحظات ملکوتی ماه مبارک رمضان خصوصا شب های قدر دعا فرموده و مردم را جهت جلوگیری از قطعی آب و همراهی در خصوص کاهش حداقل 10 درصد مصرف دعوت نمایید.

با تشکر و من الله توفیق

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *