هم اندیشی هیئت رزمندگان با صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

خانه / استان ها / هم اندیشی هیئت رزمندگان با صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، مسئولان هیئت رزمندگان اسلام شهرکرد و استان با مدیر و معاونین صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کردند.

دعا21

همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، مسئولان هیئت رزمندگان اسلام شهرکرد و استان با مدیر و معاونین صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛مدیر کل صدا و سیمای استان در این دیدار، هیئت رزمندگان اسلام و هیئات مذهبی را مروج اسلام ناب دانست.

علی رامک، با اشاره به نقش هیئت های رزمندگان در برپایی محافل باعظمت مذهبی در کشور و استان، اظهار داشت: هیئات مذهبی و رزمندگان اسلام در مناسبت های مختلف، برنامه های مفصل فرهنگی را اجرا می کنند که برای مخاطبین روشنگری های لازم را ا نجام می دهد.

وی، ظرفیت هیئات مذهبی را بالا توصیف کرد و ادامه داد: رسانه ملی می تواند با انعکاس برنامه های مختلف فرهنگی به صورت پخش مستقیم و برنامه های ضبط شده، از این ظرفیت بزرگ در مقابله با ترفندها و توطئه های استکباری دشمنان استفاده کند.

مدیر کل صدا و سیمای استان، به معرفی پیرغلامان و مداحان اشاره کرد و گفت: باید کسانی را که سالها در خدمت اهل بیت پیغمبر علیهم السلام بوده اند را از طریق شبکه های مختلف صدا و سیما معرفی کنیم و برنامه های معنوی آنها را برای استفاده عموم مردم پخش نماییم.

رامک، به لزوم وحدت و انسجام در بین مسلمین اشاره داشت و افزود: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند که باید با هوشیاری، توطئه های دشمن را شناخت و اجازه نفوذ دشمن را به مراکز فرهنگی و معنوی نداد.

وی، از آمادگی رسانه ملی برای پوشش برنامه های دهه اول محرم و آخر صفر اشاره کرد و گفت: پوشش رسانه ای تجمعات باشکوه و بزرگ این ایام در استان، معرف شیوه عزاداری و ارادت بالای مردم ولایتمدار به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام می باشد.

دراین جلسه، مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سرور آزادگان حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش، گفت: 14هیئت رزمندگان اسلام در سطح استان فعالیت می کنند و در ماه محرم و صفر نیز برنامه ریزی کاملی برای ترویج فرهنگ عاشورایی دارند.

حمیدرضا توسلی، افزود: هیئت رزمندگان اسلام شهرستان ها،واحد پیروان عترت خواهران و ‌نوجوانان عاشورایی این هیئت، از جمله هیئت هایی هستند که برای اقشار مختلف مردم اعم از جوان، نوجوان و خواهران به مناسبت های مختلف معنوی و مذهبی، برنامه اجرا می کنند.

وی ، با تقدیر از همکاری بسیار خوب رسانه ملی با هیئت رزمندگان اسلام در پوشش وسیع خبری و همچنین پخش زنده برنامه های لیالی بافضیلت قدر، دعای عرفه  در مصلای بزرگ امام خمینی شهرکرد و …، گفت: به فضل الهی برنامه های اجرایی این هیئت با استقبال پرشور مردم بصیر و ولایتمدار اجرا می شود.

توسلی، هیئت رزمندگان اسلام و هیئات مذهبی را پرچمدار ولایت دانست و یادآور شد: هیئت رزمندگان اسلام با بهره مندی از رهنمودهای ولی امر مسلمین برنامه های خود را در سطح کشور به گونه ای اجرا می کند که بصیرت افزا باشد.

،رئیس کانون مداحان وشعرای آیینی استان خاطرنشان ساخت: از سال گذشته برنامه تاسوعای حسینی به صورت متمرکز در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود و امسال نیز این برنامه معنوی باشکوه با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان شهرکرد اجرا و با همکاری و مساعدت رسانه ملی، از شبکه سیما و صدای استان چهارمحال و بختیاری به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

گفتنی است: در این جلسه مسئولان هیئت های رزمندگان اسلام استان و مدیران صدا و سیما به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی و مذهبی پرداختند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *