هیأتی که ماهی ۳۰ میلیون تومان درآمد دارد

خانه / پیشنهاد ویژه / هیأتی که ماهی ۳۰ میلیون تومان درآمد دارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر گفت: هیأت یامهدی واوان در اسلامشهر با ایده جمع‌آوری پسماند در منطقه خود به درآمد ماهانه ۳۰ میلیون تومانی رسیده است.

هیأتی که ماهی ۳۰ میلیون تومان درآمد دارد

هیاتحجت‌الاسلام سید حسین موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: هیأت و تشکل‌های دینی پایگاهی برای تمام امور خیر است و هرجایی نیازمند کمک و ورود مردم باشد این نهادها به نمایندگی از مردم به عنوان لایه میانی جامعه می‌توانند وارد شوند.

وی افزود: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری سال‌ها را با موضوعات اقتصادی نامگذاری می‌کنند و در این سال‌ها واژه اقتصاد مقاومتی وارد ادبیات اقتصادی ما شده است. این موضوعات در راستای برنامه‌ها و نقشه‌های دشمن نیز در راستای آسیب زدن به همین بخش حکومت توحیدی ایران است.

هیأت‌ها می‌توانند کمک‌های مومنانه را به سمت تولید هدایت کنند

موسوی با بیان اینکه تشکل‌های دینی و هیأت‌های مذهبی باید اولویت شناس باشند و به عنوان لایه میانی نباید از اقتصاد مقاومتی غفلت کند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۱۴۰۰ فرمودند: «آحاد مردم که می‌خواهند مانند کمک مؤمنانه به کمک تولید بیایند، می‌توانند در این زمینه فعال شوند که خیریه‌های مردمی، نهادهای انقلابی و امنای مساجد فعال باید برای ساماندهی این مسئله مهم برنامه‌ریزی کنند.» در راستای تبیین ظرفیت هیأت‌ها، همایش دست برتر را در اسلامشهر برگزار کردیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه هیأت‌ها در این راستا وظیفه دارند در امر رونق و جهش تولید وارد شوند، تصریح کرد: آرزوی هر مسئول تشکل دینی و هیأت این است که استقلال مالی داشته باشد اگرچه سال‌هاست که این نهادها با کمک مردمی مدیریت شدند و این هم نباید قطع شود اما با کارکردهای مختلف هیأت‌ها، هزینه‌هایی اضافه شده است که فرضاً در کار رسانه‌ای و فرهنگی نیازمند درآمد پایداری هستند.

هیأتی که ماهی ۳۰ میلیون تومان درآمد دارد

هیأتی‌ها این کتاب را بخوانند

وی با اشاره به اینکه مسئولان هیأت‌ها برای ورود به این عرصه می‌توانند از مطالب کتاب «دست برتر» استفاده کرد، گفت: دفتر اقتصادی جامعه ایمانی مشعر فراخوانی برای ارائه ایده به منظور استقلال اقتصادی هیأت‌ها در سراسر کشور اعلام کرد که با ایده‌های برتر دریافتی، این کتاب تألیف شده و در آن ایده‌های برتر برای استقلال مالی هیأت‌ها ارائه شده است.

هیأتی که ماهی ۳۰ میلیون تومان درآمد دارد

درآمد ماهانه ۳۰ میلیون تومانی یک هیأت از جمع‌آوری پسماند

موسوی با اشاره به اینکه هیأت یامهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف واوان در اسلامشهر با ایده جمع‌آوری پسماند در منطقه خود به درآمد ماهانه ۳۰ میلیون تومانی رسیده است، گفت: بحمدالله هیأت‌های مذهبی دیگر نیز در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، گلستان و … در عرصه پسماند و محیط زیست وارد شده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: هیأت یا مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف علاوه بر این فعالیت در حوزه راه‌اندازی مرغداری بومی، دامپروری، راه‌اندازی مرکز پرورش بوقلمون و تولید کفش تلاش‌هایی داشته است و در حوزه کارآفرینی نیز گوهرتراشی، انگشترسازی و…‌ هم آموزش داده شد.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *