هیئتی ها برای آماده سازی زمینه ظهور تلاش کنند/بازدید ازاشکفتک همراه باتصویر

خانه / استان ها / هیئتی ها برای آماده سازی زمینه ظهور تلاش کنند/بازدید ازاشکفتک همراه باتصویر

مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام کشور از حسینیه هیئت رزمندگان اشکفتک بازدید و از زحمات خادمان برادر و خواهر این هیئت تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ علی اکبر مداحی در این بازدید با اشاره به اهمیت خدمت در راه اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام بویژه ایام سوگواری شهادت امام حسین علیه السلام گفت: اخلاص، یکی از ارکان اصولی، مهم و اساسی برای تشکل های خادم اهلبیت علیهم السلام می باشد.

مداحی، افزود: هرچه اخلاص بیشتر باشد، نصرت و کمک خداوند تبارک و تعالی و اهلبیت نیز بیشتر خواهد شد و کار با اخلاص، ارزش بیشتر و نفوذ و اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی، کار در هیئت را سخت عنوان کرد و ادامه داد: این مسیر پرزحمت و پردردسر است، مسیر دنیا و دنیاطلبی جاذبه های خاصی دارد و راحت تر است؛ اما مسیر هیئت داری نه تنها پولی به شما نمی دهند؛ بلکه بایدبا جمع آوری کمک های مردمی در این مسیر خدمت بهتر و شایسته تری ارائه نمایید.

این مقام مسئول، ثابت قدم بودن در مسیر خادمی هیئت را بسیار مهم دانست و گفت: کسی می تواند در مسیر هیئت موفق باشد، که ثابت قدم بوده و با اخلاص و نیت خالص برای رضا خدا و اهلبیت علیهم السلام کار کند.

علی اکبر مداحی، نقش بصیرت در هیئت داری را نیز مهم عنوان کرد و افزود: انجام کار خالصانه از روی بصیرت قطعاً بهتر است و مطالعه از الزامات بصیرت به شمار می رود.

مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام، گفت: انجام کار با بصیرت، فکر، اندیشه و مطالعه را اثرگذار دانست و گفت: باید برای مسیر خود در هیئت هدف مشخصی ترسیم کنید و برای رسیدن به آن هدف تلاش نمایید.

وی، جذب اقشار مختلف اعم از؛ دانش آموز، دانشجو، استاد دانشگاه، پزشک، کاسب، کارگر و کشاورز و …، را از عوامل موفقیت هیئت برشمرد و افزود: در هیئت رزمندگان باید برای اقشار جذب شده نیز برنامه داشت و برای استفاده از این ظرفیت های بزرگ اهتمام ورزید.

مداحی، در ادامه به اهمیت ویژه مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: حرکت اربعین و نمایش اقتدار و عظمت اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، زمینه های ظهور را به یاری خدا فراهم می سازد و بیداری مسلمین جهان را در پی خواهد داشت.

وی، با اشاره به افق دید بالای مقام معظم رهبری درباره مسائل مختلف، اظهار کرد: در برنامه های مداحی، قرآنی، ادعیه، فرهنگی و مذهبی هیئت باید برای یک کار بزرگ که همانا زمینه سازی ظهور و آماده کردن منتظران می باشد، تلاش کنیم.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *