هیئت رزمندگان اسلام امنیت آفرین هستند+تصویر

خانه / استان ها / هیئت رزمندگان اسلام امنیت آفرین هستند+تصویر

مسئولان و اعضای شورای هیئت های رزمندگان اسلام شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری با سردار علیمحمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علیمحمد اکبری ، با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس، بخصوص 2400شهید گلگون کفن استان چهارمحال و بختیاری و 11 شهید مدافع حرم و 18شهید واقعه منا، گفت: باید شکرگذار نعمت های بزرگ خدادادی به این کشور مانند؛ انقلاب اسلامی، امام راحل(ره)،‌مقام معظم رهبری و همچنین نعمت فرصت خدمت در مقدس ترین نهاد انقلاب اسلامی یعنی سپاه باشیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به انتظارات ویژه از هیئت رزمندگان اسلام افزود:بایدتلاش بیشتر شود تا همه هیئت های استان تحت پوشش خوراک معنوی هیئت رزمندگان اسلام قرار گیرند.

وی، ادامه داد:هیئت های رزمندگان اسلام علاوه بر تقویت بنیه اعتقادی و باورهای مذهبی آحاد مردم، برای نظام امنیت آفرین هستند.

سردار اکبری، گفت:همین که جمعی از انقلابیون ، رزمندگان و یادگاران سالهای دفاع مقدس در این هیئت دور هم جمع می شوند، در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد می کند.

وی، با تأکید بر پشتیبانی همه جانبه، بویژه معنوی از هیئت های رزمندگان اسلام، اظهار کرد: باید هیئت های رزمندگان اسلام پیشگام سایر هیئت های مذهبی بوده و در ایجاد انسجام بین هیئات مذهبی و عزاداران حسینی نقش اثرگذاری ایفا کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهید علی عسگری، اولین شهید بسیجی مدافع حرم و از مداحان و ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و همچنین شهید محمدحسن قاسمی،اولین شهیدجامعه پزشکی کشور از استان چهارمحال وبختیاری در جبهه مقاومت اسلام و دفاع ازحرم آل الله، گفت: سیره این شهدای بزرگ را باید در هیئت های مذهبی ترویج باید و از این ظرفیت برای بالابردن سطح معنویت مخاطبان استفاه نماییم.

گفتنی است:در آغاز این دیدار،حمیدرضا توسلی، مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری، با تبریک انتصاب سردار علیمحمد اکبری به سِمت فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گزارشی از اقدامات و فعالیت های این هیئت ارائه کرد.

حمیدرضاتوسلی، گفت:در حال حاضر 15 هیئت رزمندگان اسلام در شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری در سه سطح فعالیت می کنند.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان،‌افزود:هیئت های نوجوانان عاشورایی با مخاطبین جوانان و نوجوان، هیئت پیروان عترت با مخاطبین بانوان و هیئت رزمندگان با مخاطبین عام در سطح استان چهارمحال و بختیاری حول محور گفتمان ولایت برنامه اجرا می نمایند.

وی، با اشاره به پویایی هیئت رزمندگان اسلام ‌ادامه داد: انعکاس ویژه اقدامات هیئت رزمندگان اسلام از سوی رسانه ها بویژه رسانه ملی در ایام محرم، صفر، ماه مبارک رمضان و لیالی پرفضیلت قدر و … نشان از کیفیت برنامه های این هیئت دارد که با استقبال پرشور مردم همراه می شود.

شایان ذکر است: پخش کلیپ هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون شاخصه های هیئت های مذهبی از دیگر بخش های این دیدار صمیمی در ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *