هیئت های مذهبی مدافعین سرسخت ارزش های اسلامی هستند/ دیدار با امام جمعه شهرکرد +تصویر

خانه / استان ها / هیئت های مذهبی مدافعین سرسخت ارزش های اسلامی هستند/ دیدار با امام جمعه شهرکرد +تصویر

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، گفت: کار هیئتی، نوعی کار خودجوش، مردمی و به تعبیر حضرت آقا آتش به اختیار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛علی اکبرمداحی و حبیب زاده مدیرستاد مرکزی و مسئول امور استانها و شهرستانهای هیئت رزمندگان اسلام کشور با حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در این دیدار با تشکر از اقدامات انجام گرفته در هیئت رزمندگان اسلام بویژه در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: هیئت رزمندگان اسلام دارای ظرفیت های بسیار خوبی است و برنامه های خوب و متنوعی نیز دارد.

وی، با اشاره به حضور خویش در جلسات هیئت رزمندگان اسلام استان، افزود: حضور رزمندگان دفاع مقدس در قالب این هیئت و اینکه دغدغه امور فرهنگی و مذهبی دارند، امر بسیار مقدسی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد:کارهیئتی،نوعی کار خودجوش،مردمی و به تعبیر حضرت آقا آتش به اختیار است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام،تصریح کرد:هیئت های رزمندگان اسلام نباید به اجرای صرف یک سری مراسم که دیگر هیئت هانیز انجام می دهند بسنده کنند؛بلکه این هیئت باید کار معرفتی و بصیرتی باحضور سخنرانان و مداحان مجرب را در دستور کار داشته باشد.

امام جمعه شهرکرد،تأکید کرد: هیئت های رزمندگان اسلام باید به معنای واقعی نقش آفرین باشند و برای مسائل مهم و ضرورت های کشور حرف برای گفتن داشته و الگویی برای سایر هیئت های مذهبی باشند.

وی با قوی خواندن هیئت رزمندگان اسلام، اظهار کرد: هیئت های مذهبی مدافعین سرسخت ارزش های اسلامی هستند و باید باشند.

در این دیدار، علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام  نیز گزارشی از فعالیت ها و تعداد شعب هیئت رزمندگان اسلام در سراسر کشور ارائه کرد.

این دیدار را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *