واکنش حجت الاسلام و المسلمین طائب به اظهارات اخیر ظریف

واکنش حجت الاسلام و المسلمین طائب به اظهارات اخیر ظریف

خانه / پیشنهاد ویژه / واکنش حجت الاسلام و المسلمین طائب به اظهارات اخیر ظریف

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار نسبت به افشای فایل صوتی محمدجواد ظریف واکنش نشان داد.

واکنش حجت الاسلام و المسلمین طائب به اظهارات اخیر ظریف

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام؛ حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه برخی در صدد معامله برد برد با آمریکا هستند، گفت: آقای ظریف مامور برد برد است. اگر در جایی مناظره باشد بیان می کنم که شما در خصوص یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون راست نگفتید، شخصی که در خصوص جاسوسی دری اصفهانی دروغ گفت، قطعا در خصوص آمریکا نیز راست نخواهد گفت.

واکنش حجت الاسلام و المسلمین طائب به اظهارات اخیر ظریف
واکنش حجت الاسلام و المسلمین طائب به اظهارات اخیر ظریف

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب  در وبینار بررسی مکتب سیاسی حاج قاسم سلیمانی که از سوی ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه فارس برگزار شد با اشاره به اینکه ویروس کرونا توسط آمریکا ساخته شد است، اظهار کرد: از خداوند می خواهیم شر ویروس سا ها را از سر ملت ها کم کند.

وی در خصوص مکتب سیاسی حاج قاسم اضافه کرد: در یک مکتب ابعاد متفاوت وجود دارد، اگر بخواهیم در خصوص مکتب معنای اسم مصدر را بیان کنیم به معنای مکان نوشتن است.

مسئول قرارگاه راهبردی عمار، سیاست را به معنای تربیت دانست و عنوان کرد: مکتب همچنین به معنای ریاضت دادن افراد بر یک تعلیمی که اقدامات بر اساس آن تعلیم انجام شود، هنگامی بیان می کنیم مکتب سیاسی حاج قاسم به این معنا است که آن باید ها و نباید های رفتاری که در روش و منش و بیان حاج قاسم بود که الزام دارد انسان را به یک تربیت خاصی که یک رفتار خاصی از آن سر می زد، مکتب حاج قاسم همان تبلور مکتب حضرت امام و اسلام محمدی کامل است.

وی، نفاق را دو دسته برشمرد و خاطرنشان کرد: منافق آن است که به ظاهر مسلمان است، اما در باطن کفر است، این افراد کسانی هستند که می خواهند تحریف را حاکم کنند و این اسلام نابی که آمده است به دلیل اینکه منافع آنان را به خطر می اندازد کار خود را می کنند، این جریان های نفاق نفوذ دست به دست هم و از همان ابتدا در برابر امام آمده اند، اما حضرت امام مکتب عدالت داشت در واقع مکتب آبادانی دنیای مستضعفان و رشد آنان بود، عده ای دنبال منافع خود بودند لکن برای رسیدن به منافع با امام همراه شدند اما زندگی آنان شاه گونه شد، معلوم شد همراهی آنان با امام رشد مستضعفان نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب افزود: افرادی که بنا بود نفوذ کنند دو دسته بودند، عده ای موریانه وار این کار را انجام دادند، عده ای به طور سری این کار را انجام دادند مانند سازمان مجاهدین کار، جریانی که می خواستند نظام را موریانه وار استحاله کنند عده ای مانند انجمن حجتیه بودند که در آمریکا رشد کرده بودند.

وی با بیان اینکه برخی در صدد معامله بُرد بُرد با آمریکا هستند، گفت: آقای ظریف مامور برد برد است. اگر در جایی مناظره باشد بیان می کنم که شما در خصوص یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون راست نگفتید، شخصی که در خصوص جاسوسی دری اصفهانی دروغ گفت، قطعا در خصوص آمریکا نیز راست نخواهد گفت.

مسئول قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: چرا آقای ظریف سخنانی در خصوص حاج قاسم را پس از شهادت ایشان گفتند و قبل از شهادت نگفتند؛ از آقای ظریف بیشتر از این انتظار نداریم، هرکه با آل علی در افتاد ور افتاد، حاج قاسم نماد اسلام ناب است.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *