وحدت مسلمانان مانع رسیدن دشمنان به اهدافشان می‌شود

خانه / استان ها / وحدت مسلمانان مانع رسیدن دشمنان به اهدافشان می‌شود

 فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان،وحدت مسلمانان را مانعی برای دستیابی دشمنان به اهدافشان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛سردار رضا محمد سلیمانی در جمع یادگاران سالهای دفاع مقدس ،بازنشستگان سپاه که در مجموعه فرهنگی لاله برگزار شدبا تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری علیه السلام، اظهار کرد: روحیه مطالبه‌گری باید در بین جامعه وجود داشته باشد.

وی به برنامه ششم بسیج اشاره کرد و افزود: از سال جاری برنامه ششم بسیج در خود استان‌ها بسته خواهد شد که به همین منظور نخبگان بسیج باید در این امر ما را یاری کنند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام استان، به برگزاری کارگروه‌های فرهنگی ، اشتغال و غیره اشاره کرد و تصریح کرد: مسئولین سپاه وئ بسیج در برخی از این کارگروه‌ها عضو هستند که نخبگان بسیج می‌توانند نقطه نظرات کارشناسی و تخصصی خود را برای ارائه در این کارگروه‌ها به منظور کمک در رفع مشکلات استان بیان کنند.

سردار سلیمانی با تاکید بر مقابله با توطئه‌های آمریکا و وهابی‌ها،خاطرنشان کرد: آمریکا ودیگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران در حال توطئه هستند که باید با بصیرت با این توطئه ها مقابله کنیم.

وی اظهار کرد: در نیجریه یک شیعه با اخلاص در چند سال 12 میلیون نفر را به دین اسلام و شیعه دعوت کرده است و دشمنان از ترس خود و ناتوانی در مقابله با آن‌ها یک هزار نفر از شیعیان نیجریه را به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام  استان با بیان اینکه شرایط حساسی در جامعه حاکم شده است گفت: باید ما با برادری وحدت مسلمانان را حفظ کنیم و نگذاریم که دشمنان با ایجاد تفرقه به اهداف خود برسند.

سردار سلیمانی بیان کرد: ما باید تفاوت بین اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی را به جهانیان نشان دهیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *