وحدت و انسجام ملت فتنه جدید را خنثی می کند

خانه / استان ها / وحدت و انسجام ملت فتنه جدید را خنثی می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام) گفت: نباید مشکلات مردم بهانه ای برای سوء استفاده جریان های ضد انقلاب و بیگانه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در جمع فرماندهان،  و رزمندگان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به تشریح مسایل روز پرداخت.

روحانی و عضوهیأت رزمندگان اسلام استان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 40سال از عمر بابرکتش درابعاد مختلف به رشد و شکوفایی قابل توجهی رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز افزود:در جهت استقلال سیاسی پیشرفت مهم و قابل توجهی داشته ایم. در عرصه فن آوری های نوین، دانش هسته ای، سلول های بنیادین، و در بُعد نظامی و دستیابی به سلاح های متعارف دفاعی، بحمدالله از توان بالایی برخورداریم.

روحانی و عضوهیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره به پیشرفت های به دست آمده در عرصه دفاعی و صنعت موشکی اظهار کرد: تمام این موفقیت ها و پشرفت ها به همراه دارا بودن روحیه استقلال و ظلم ستیزی و استکبارستیزی و روحیه انقلابی و دینی ملت بزرگ ایران باعث شده که امروز به یک کشور مستقل و تأثیرگذار در منطقه و جهان باشیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران موازنه قدرت را در منطقه و جهان به هم زده است. تمام اینها مرهون وحدت، همدلی و همراهی ملت ایران تحت رهبری های داهیانه و بی نظیر حضرت امام(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) عزیز بوده است، که راه روشن و نورانی انقلاب اسلامی را به جهانیان و ملت های مسلمان در منطقه معرفی و نشان داده است.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز با اشاره به نقش نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا، رژیم صهیونیستی و جیره خواران منطقه ای ومزدورشان در مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی و انواع هجمه های سخت، نیمه سخت، نرم و … برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فشار برملت بزرگ ایران، تأکید کرد: همه ملت با همدلی، اتحاد و حضور در صحنه تحت فرماندهی امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب، توانسته در برابر شرق و غرب بایستد، که همه در مقابل ایران صف آرایی کرده بودند.

روحانی و عضوهیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره به شکست دشمنان جمهوری اسلامی ایران در جنگ های نیابتی منطقه و همچنین پیروزی جبهه مقاومت، گفت: آمریکا و متحدانش دچار شکست های پی در پی و راهبردی شده اند؛ لذا دنبال ضربه زدن به ملت بزرگ ایران هستند و دنبال این هستند که جمهوری اسلامی را از درون دچار چالش کنند و در این راستا هم سرمایه گذاری ها و هزینه های فراوانی انجام داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز ادامه داد: در چند روز گذشته شاهد بودیم که بعضی از مردم نسبت به مشکلات اقتصادی و معیشتی اعتراضاتی داشتند، که البته این مسئله ای پذیرفته است و مسئولین و دولتمردان هم باید به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی کنند و دنبال حل مشکلات و پاسخگویی به مطالبات آنها باشند؛ اما نباید این مشکلات بهانه ای برای سوء استفاده جریان های ضد انقلاب و بیگانه شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی می خواهند با آشوب و بلوا در کشور به نظام اسلامی از طریق ایجاد ناآرامی در کشور، اغتشاش و تخریب اموال عمومی و بیت المال، حمله به نیروهای انتظامی، آتش زدن بانک ها، آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی، پاره کردن بنر نماد مقاومت و ایثار  حاج قاسم سلیمانی و … ضربه وارد کنند.

روحانی و عضوهیأت رزمندگان اسلام استان گفت: اینها نشان می دهد که جریان ضد انقلاب اعم از جریان نفاق، بقایای کثیف سلطنت طلبان، بهائیان، جنایتکاران و طرفداران داعشی د رپازل طرح فتنه جدید آمریکایی عبری و عربی در جمهوری اسلامی ایران به دنبال بر هم زدن آرامش و امنیت و دنبال حرکت های براندازانه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز افزود: ما وظیفه داریم ضمن شناخت کامل نسبت به جریانات معاند و مخالف نظام و توطئه  و فتنه دشمنان، ضمن حفظ خونسردی و آرامش به حفظ وحدت و انسجام و اجماع در بین مردم و نیروهای انقلابی و وفادار به نظام اسلامی و ولایت کمک کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تبیین این فتنه جدید طراحی شده از سوی آمریکا و عوامل مجری این فتنه و تبیین و تشریح برای آحاد جامعه، بسیجیان، اقشار مختلف مردم، اصناف و بازاریان، دانشجویان و …، صف مردم را از آشوبگران و افراد شرور ضد انقلاب و فتنه گر جدا کنیم.

روحانی و عضوهیأت رزمندگان اسلام استان با بیان اینکه؛ وحدت و انسجام ملت فتنه جدید را خنثی می کند،  افزود: بحمدالله مردم ما با شور و شعور انقلابی و بصیرتی که دارند همیشه از آرمانهای امام عزیز و یادگار امام که نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه است به خوبی دفاع و پاسداری کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز اظهار کرد: آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی در جای جای این سرزمین شهیدان، باید با حفظ وحدت و انسجام، با حضور به موقع خود در صحنه، جلوی فتنه و اغتشاش اغتشاش گران را بگیرند و همه احزاب و جریان های سیاسی نیز باید به فکر منافع ملی و حفظ مصالح ملی کشور عزیزمان باشند.

این مقام مسئول تإکید کرد: آمریکا و ایادی آنها بسیار ضعیف تر و پَست تر از آن هستند که بتوانند از مردم بصیر ایران اسلامی سوء استفاده کنند. همه وجودمان را فدای انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش ها و ولایت می کنیم و در این راه همواره مقاومت استوار بوده و بر آن عهدی که با امام عزیز و خلف صالحشان امام خامنه ای (مدظله العالی) بسته ایم وفاداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *