وداع مردم چهارمحال وبختیاری با لاله های آسمانی

خانه / استان ها / وداع مردم چهارمحال وبختیاری با لاله های آسمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه السلام، مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری با لاله های خونین گمنام دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان کردند.

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه السلام، مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری با لاله های خونین گمنام دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه السلام، مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری با لاله های خونین گمنام دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان کردند.

مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس بعد از قرائت دعای پرفیض ندبه در آستان امامزادگان حلیمه و حکیمه شهرکرد تا میدان انقلاب این شهر برگزار شد و پس از اقامه نماز، پیکر مطهر شهید برای خاکسپاری به اداره کل اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری منتقل شد.

شایان ذکر است: پیکر دوتن دیگر از شهدای عزیز گمنام در این روز با حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهر نقنه تشییع شد.

گفتنی است: نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم باشکوه ضمن تجلیل از مقام والای شهیدان و تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام، خطاب به خیل عاشقان ولایت و شهادت گفت: 25 شوال، سالروز شهادت امام مظلوم و غریب است. آفرین بر شما و دلهای مملو از ایمانتان، دلهای سرشار از عشق و وفا و اخلاصتان.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی، افزود: امروز آمدید تا هم عزاداری کنید و بر مظلومیت امام صادق علیه السلام بگریید و هم عزیزی که در مکتب امام صادق علیه السلام زندگی کرد و سبک زندگی آن امام را انتخاب کرد.

وی، خطاب به دولتمردان و مسئولین گفت: مسئولین باید راه بهشت را برای مردم باز کنند. مردم نیز باید در راه بهشت مقاوم باشند.

امام جمعه شهرکرد، با تإکید بر اینکه ما اهل شعارتنها نیستیم، اظهار کرد: ما فقط اهل شعار نیستیم، ما پیمان می بندیم که سبک زندگی اهل بیت را به خانه هایمان ببریم و راه زهد و قناعت و راه درست تربیت کردن فرزندان را به خانواده ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ، تصریح کرد: اگر دشمن بخواهد مقابل سبک زندگی ما بایستد، ما توی دهن دشمن می زنیم.

وی ،‌دغدغه مقام معظم رهبری را فرهنگ دانست و فرهنگ جهاد و شهادت را همان دغدغه رهبری عنوان کرد و گفت: با این فرهنگ می خواهیم مردم را به بهشت ببریم و راه را بر جهنم ببندیم و اجازه ندهیم که یک نفر از مردم مسلمان خدای نکرده به جهنم برود.

لاله

لاله6

لاله4

لاله6

لاله3

لاله1

لاله2

 عکاس:مسلم عسگری

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *