با ورود پیکرمطهرشهیدمحمدحسن قاسمی بام ایران معطر به رایحه شهادت می شود

خانه / استان ها / با ورود پیکرمطهرشهیدمحمدحسن قاسمی بام ایران معطر به رایحه شهادت می شود

%d9%82%d8%a7%d8%b3%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%81%d8%b9

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از ورود پیکر پاک و مطهر مدافع حرم، شهید محمدحسن قاسمی به استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی، گفت: آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر مدافع حرم شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی ، با حضور مسئولان ارشد استان و فرماندهان نظامی و انتظامی، روز شنبه 22 آبان ماه رأس ساعت 8صبح در فرودگاه شهرکرد برگزار می شود.

وی، افزود: مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر این شهید مدافع حرم و تجدید عهد و پیمان با آرمانهای والای اسوه های ایثار و شهادت، روز شنبه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار خواهد شد.

توسلی، خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این شهید عزیز، روز یک شنبه 23 آبان ساعت 9صبح از میدان 12محرم به سمت میدان امامزادگان شهرکرد بر روی دست اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان تشییع و بعد از اقامه نماز در گلزار شهدای شهرکرد آرام می گیرد.

وی، از اقشار مختلف مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری بویژه شهرستان شهرکرد برای حضور در این مراسم معنوی دعوت کرد.

گفتنی است: شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی مردادماه سال جاری در دفاع از حرم اهلبیت علیهم السلام کشور سوریه به دست نیروی تکفیری و سلفی به فیض شهادت رسید و اخیراً در آزادسازی منطقه توسط رزمندگان جبهه مقاومت شناسایی و به میهن اسلامی بازگشت داده شد.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *