ولایتمداری بارزترین ویژگی رزمندگان چهارمحال و بختیاری است

خانه / استان ها / ولایتمداری بارزترین ویژگی رزمندگان چهارمحال و بختیاری است

فرمانده گردان امام سجاد تیپ قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مهم ترین ویژگی رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری ولایتمداری بوده و هست.

فرمانده گردان امام سجاد تیپ قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مهم ترین ویژگی رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری ولایتمداری بوده و هست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حاج محمد کیانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فرمانده گردان امام سجاد علیه السلام در عملیات کربلای 5 به تشریح نقش رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری پرداخت.

کیانی با اشاره به اینکه از سال 62 مسئولیت فرماندهی گردان های امام سجاد علیه السلام و یازهرا سلام الله علیها را بر عهده داشته است، گفت: گردان امام سجاد علیه السلام در عملیات کربلای 5 تنها گردانی بود که 4گروهان نیرو داشت.

وی، با اشاره به اینکه این گردان نقش بسزایی در عملیات داشت یادآور شد: رزمندگان گردان بعد از عملیات کربلای 4 تا شروع کربلای 5 که 18روز طول کشید، به مرخصی نیامدند و با افتخار 30شهید گلگون کفن را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودند.

کیانی افزود: هرچند نتوانسته ایم آنگونه که شایسته است، رشادت های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس را بازگو کنیم؛ اما باید به برخی از ویژگی های بارز آنان اشاره کنیم که یکی ولایتمداری است.

فرمانده گردان امام سجاد علیه السلام در عملیات کربلای 5 گفت: رزمندگان گردان ما در این عملیات موفق شدند شهدای دیگر یگانها را نیز به عقب بیاورند و به خوبی مأموریت های محوله را انجام دهند.

وی ادامه داد: تیپ همیشه سرافراز قمربنی هاشم علیه السلام از یگان های اثرگذار در دفاع مقدس بود و هیچ جایی را سراغ نداریم که این یگان عقب نشینی کرده باشد و در بین 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس هیچ شهیدی نیست که از پشت تیر خورده باشد.

کیانی گفت: برگزاری این همایش ها به منظور بازخوانی نقش رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری و بویژه گردان امام سجاد علیه السلام در عملیات های مختلف می باشد و تاکنون اسناد و بانک اطلاعاتی خوبی از فرماندهان و رزمندگان این گردان جمع آوری شده تا بعنوان مستندات نقش استان چهارمحال و بختیاری در دفاع مقدس مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است: بازخوانی فرماندهان و رزمندگان گردان امام سجاد علیه السلام در کربلای 5  به همراه خانواده شامگاه پنج شنبه 28 دیماه از ساعت 15 بعدازظهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد  برگزار شد.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *