ویژه برنامه رمضان الکریم هیات رزمندگان اسلام در رسانه ملی

ویژه برنامه رمضان الکریم هیات رزمندگان اسلام در رسانه ملی

خانه / سر تیتر اخبار / ویژه برنامه رمضان الکریم هیات رزمندگان اسلام در رسانه ملی

حاج علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام در مصاحبه ای از ویژه برنامه رمضان الکریم هیات رزمندگان اسلام در رسانه ملی سخن می گوید.

ویژه برنامه رمضان الکریم هیات رزمندگان اسلام در رسانه ملی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، خبرگزاری فارس در مصاحبه ای با حاج علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی این هیات از ویژه برنامه رمضان الکریم هیات رزمندگان اسلام در رسانه ملی سخن می گوید.

علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: باتوجه به شیوع این ویروس منحوس در کشور برنامه‌های مذهبی در ماه شعبان لغو شد و در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای با حضور سخنرانان و مداحان سرشناس و همکاری گروه معارف شبکه اول سیما برگزار شد که با استقبال مردم مواجه شد.

ویژه برنامه رمضان الکریم هیات رزمندگان اسلام در رسانه ملی
ویژه برنامه رمضان الکریم هیات رزمندگان اسلام در رسانه ملی

وی افزود: در ماه مبارک رمضان نیز بناست با توجه به لغو جلسات، برنامه مناجات‌خوانی در دو شبکه سیما هرشب برگزار شود تا فضای معنوی در جامعه بیش از پیش گسترش یابد.

مداحی گفت: براین اساس در شبکه اول سیما هر شب از ساعت ۲۳:۴۵ به مدت ۴۰ دقیقه مناجات‌خوانی از مشهد مقدس و در شبکه پنجم سیما از ساعت ۲ بامداد به مدت ۵۰ دقیقه سخنرانی و مناجات‌خوانی از حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام، امامزاده صالح علیه السلام و امامزاده عبدالله علیه السلام در تهران پخش زنده خواهد شد.

مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام گفت: تاکنون سخنرانانی همچون حجج اسلام عالی، ماندگاری و علی‌پناه برای سخنرانی در دهه‌های مختلف این ماه دعوت ما را پذیرفته‌اند و برای مناجات‌خوانی نیز حاج سعید حدادیان، حاج محمدرضا طاهری، حاج محمدرضا غلامرضازاده، حاج مهدی سماواتی و کربلایی سیدرضا نریمانی قطعی شده است.

وی تصریح کرد: برای شب‌های قدر در کربلای معلی و حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام برنامه ریزی شده است که در کربلای معلی حجت‌الاسلام صدیقی سخنرانی و حاج مرتضی طاهری، حاج عباس حیدرزاده، حاج میثم مطیعی و حاج مهدی رسولی مدیحه‌سرایی خواهند داشت و در حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام نیز حجج اسلام رفیعی، عالی، سیدحمید میرباقری و قاسمیان سخنرانی و حاج محمدرضا غلامرضازاده، حاج احمد زین‌العابدین و حاج حسن شالبافان تاکنون برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند.

مداحی در پایان خاطرنشان کرد: برای پخش برنامه‌های شب قدر برنامه کربلا از شبکه قرآن سیما، برنامه حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام از شبکه پنج سیما پخش زنده خواهد شد و دیگر شبکه‌ها نیز بناست این برنامه را پوشش دهند که هنوز برنامه‌های آنان قطعی نشده است.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *