ویژه برنامه شب قدر در چهار نقطه تهران و 400 شهرستانویژه برنامه شب قدر در چهار نقطه تهران و 400 شهرستان

ویژه برنامه شب قدر در چهار نقطه تهران و 400 شهرستان

خانه / سر تیتر اخبار / ویژه برنامه شب قدر در چهار نقطه تهران و 400 شهرستان

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام از برگزاری مراسم شب های قدر در چهار نقطه تهران، کربلای معلی و 400 پایگاه استانی و شهرستانی هیات در سراسر کشور خبر داد.

ویژه برنامه شب قدر در چهار نقطه تهران و 400 شهرستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام حجت الاسلام سفیدی امین در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در رابطه با ویژه برنامه هیات رزمندگان اسلام در لیالی قدر ماه مبارک رمضان 99 اظهار داشت: برنامه‌های شب قدر بطور همزمان در چهار نقطه تهران، کربلای معلی و 400 پایگاه استانی و شهرستانی هیات در سراسر کشور براساس پروتکل‌های بهداشتی از ساعت 23 تا یک شب برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های تهران در منطقه 22 مجاورت پارک جوانمردان، منطقه 17 پارک شهید مایلی، انتهای اتوبان شهید بابایی در جوار گلزار شهدای گمنام ولایت و هیات رزمندگان غرب تهران – میدان آزادی – مهدیه امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار می‌شود.

سفیدی امین، با بیان اینکه برنامه احیای کربلای معلی بدون حضور مردم و مجازی خواهد بود، اضافه کرد: تمامی برنامه‌های هیات رزمندگان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

ویژه برنامه شب قدر در چهار نقطه تهران و 400 شهرستان
ویژه برنامه شب قدر در چهار نقطه تهران و 400 شهرستان

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام اظهار کرد: برنامه‌های شب‌های احیا شامل سخنرانی و مدیحه سرایی و قرائت بخش‌هایی از دعای جوشن کبیر است.
وی تصریح کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت اصول بهداشتی، پیشتر به تمامی مراکز هیات در سطح کشور اعلام شده که مراسم‌ها بدون حضور مردم برگزار شود.

سفیدی امین در بخش دیگری به فعالیت‌های مجازی هیات رزمندگان در این ایام اشاره کرد و گفت: براساس هماهنگی با آپارات، تمامی هیات‌ها و مداحان اهل بیت علیهم السلام می‌توانند دعا، مناجات و مدیحه سرایی‌ها را به صورت زنده برای مخاطبین داشته باشند.

هیات رزمندگان اسلام دارای 400 شعبه اصلی در سراسر کشور، مراکز استان و شهرستان و جوانان عاشورایی و پیروان عترت است که درمجموع یکهزار و 100 پایگاه را شامل می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *