يادگار هشت سال دفاع مقدس :شهدا قله هاي عبوديت و معنويت هستند

خانه / استان ها / يادگار هشت سال دفاع مقدس :شهدا قله هاي عبوديت و معنويت هستند

همايش رزمندگان گردان يا زهرا سلام الله عليها شهرستانهاي بن و سامان در كنار قبور مطهر شهداي روستاي شيخ شبان برگزار شد.

همايش رزمندگان گردان يا زهرا سلام الله عليها شهرستانهاي بن و سامان در كنار قبور مطهر شهداي روستاي شيخ شبان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام سید محمداحمدي در اين همايش گفت: رزمندگان دفاع مقدس را فقط افرادي مي شناسند كه با آنها زندگي كرده اند و در جبهه ها و سنگرها با اين انسانهاي والا حشر و نشر داشته اند و از نزديك مشاهده نموده اند .

امام جمعه فرخشهرادامه داد: باید برای نسل جوان جامعه بیان شود، شهدا چگونه پله هاي معنويت را يكي پس از ديگري طي نموده و به مقاماتي رسيده اند كه بسياري از عرفا بعد از سالها عبادت توانسته اند به اين درجات نائل آيند.

وي افزود: شهدا به عهدي كه با خدا بسته بودند پاي بند ماندند و لحظه اي از مبارزه با استكبار جهاني به سركردگي آمريكا دست برنداشتند و جان خود را در اين راه تقديم جانان نموده و حيات ابدي و جاودانه پيدا كردند كه آرزوي هر انساني است كه به اين درجات و مقامات برسد.

 يادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به ايثار و از خود گذشتگي شهدا، عنوان كرد: شهدا با الگوگيري از امام راحل رحمه الله عليه شجاعانه در برابر دشمنان اين نظام مقدس ايستادند و با تحمل سختي هاي فراوان و توكل بر خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام توانستند با دست خالي مقابل لشكر تا دندان مسلح بعثي بايستند و يك وجب از اين خاك را به دشمنان ندهند.

حجت الاسلام احمدي اظهار داشت: همه ما وظيفه داريم كه پيرو راه شهدا باشيم و هرگز زیر بار ذلت استكبار جهاني برویم، اگرچه برخي به اسم تعامل با دنيا و مذاكره مشتاق اين هستند كه با استكبار كنار بيايند ولي به لطف خداوند متعال و به بركت خون شهدا در اين راه موفق نخواهند شد و نور شهدا و بيرق انقلاب جهاني خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *