«پاناروما»: ۶۱۰ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون در جنگ غزه کشته شده‌اند

خانه / مطالب و رویدادها / «پاناروما»: ۶۱۰ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون در جنگ غزه کشته شده‌اند

یک پایگاه خبری عربی اعلام کرد که اطلاعاتی که از درون جلسات کابینه رژیم صهیونیستی به بیرون درز کرده است، تعداد کشته‌های واقعی ارتش اسرائیل در جنگ غزه بیش از ۶۰۰ نفر است.

پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط»، در گزارشی ادعا کرد که اطلاعات امنیتی درز کرده از خسارت‌ها، تلفات‌ها و زیان‌های رژیم صهیونیستی و ارتش آن در نوار غزه در کنار تعداد خودکشی‌های نظامیان ارتش این رژیم کاملا بر خلاف چیزی است که در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش این پایگاه خبری عربی، اطلاعات درز کرده از کابینه امنیتی اسرائیل نشان می‌دهد که تاکنون ۶۱۰ نظامی اسرائیلی کشته شده‌اند که ۱۱۳ نفرشان افسر و ۴۹۷ نفرشان سرباز بوده‌اند که در 27 روز گذشته جنگ غزه کشته شده‌اند.

رژیم صهیونیستی تاکنون کشته شدن حدود ۶۱ نظامی خود را تایید کرده است اما گردان‌های القسام دو روز گذشته اعلام کرد که ۱۱۰ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را تاکنون در جنگ کشته است.

بنا بر گزارش پانوراما الشرق الاوسط، همچنین 879 نظامی هم مجروح شده‌اند که جراحتشان سطحی و برخی وخیم است و 362 نفرشان افسر هستند.

اطلاعات درز کرده همچنین نشان داد که 270 نفر از غیر اسرائیلی‌ها که در ارتش رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کردند نیز کشته شده‌اند و 620 نفر نیز زخمی شده‌اند.

بنا بر این گزارش، 166 سرباز در ارتش نیز از ترس جنگ و ترس اسیر شدن در زمان‌های مختلف اقدام به خودکشی داشته‌اند و علاوه بر این 311 سرباز نیز اقدام به شلیک به خود کرده‌اند.

پیش از این رسانه‌های اسرائیلی گزارش کرده بودند که در هفته دوم جنگ، موارد اصابت گلوله به پا در میان سربازان ارتش افزایش یافت. در گزارش این رسانه‌ها آمده بود که این جراحت‌ها به دلیل خودزنی سربازان اسرائیلی جهت اعزام به بیمارستان و فرار از جنگ انجام شده بود.

بنا بر این گزارش، رسانه‌های اسرائیلی گزارش کردند که بنیامین نتانیاهو پس از دریافت گزارش آمار کشته‌ها و دیگر خسارتهای جنگ بشدت عصبی شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *