پخت 2500پرس غذا در بن + تصویر

خانه / استان ها / پخت 2500پرس غذا در بن + تصویر

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن از پخت و توزیع غذای گرم و پذیرایی از مردم ولایتمدار شهر بن با رعایت اصول بهداشتی در دهه ولایت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حاج نیاز علی حیدری با تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت بویژه بزرگترین عید مسلمانان عیدالله الاکبر، عید سعید غدیر خم گفت:یکی از سنت های بسیار ارزشمند عید سعید غدیر خم که سفارش و تأکید ائمه ی اطهار علیهم السلام را هم دارد اطعام دادن دراین ایام فرخنده است.

وی ادامه داد: عید سعید غدیرخم، روز ظهور و ابلاغ امامت و ولایت بهترین انسان روی زمین یعنی مولای متقیان ، امیرمومنان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام است که باید به بهترین روش ممکن آحاد مردم این روز با عظمت را جشن بگیرند، به دیدار سادات بروند، عیدی و هدیه به کودکان ، فرزندان … بدهند و در کنار این امور، سنت حسنه ی اطعام را به هرمیزان که می توانند تروج دهند.

حیدری، با قرائت حدیت وَ مَنْ أَطْعَمَ مُؤْمِناً کَانَ کَمَنْ أَطْعَمَ جَمِیعَ الْأَنْبِیَاءِ وَ الصِّدِّیقِین گفت: حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام درباره فضیلت روز غدیر می فرمایند” هرکس در روز غدیر به مؤمنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن، از پخت و توزیع غذای گرم و پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم جشن امامت و ولایت خبر داد و افزود:با کمک خیرین ارجمنددر دهه ی ولایت و امامت 2هزار و پانصد پرس غذای گرم با رعایت اصول بهداشتی طبخ و هر شب شرکت کنندگان در مراسم جشن عیدالله الاکبر، شام نذری را بر سر سفره حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام میهمان بودند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج محمد احمدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *