پخش زنده قرائت دعای ابوحمزه ثمالی در فضای مجازی از مسجد جامع شهرکرد+ تصویر

خانه / استان ها / پخش زنده قرائت دعای ابوحمزه ثمالی در فضای مجازی از مسجد جامع شهرکرد+ تصویر

همزمان با ماه مبارک رمضان دعای ابوحمزه ثمالی هر شب در مسجد جامع شهرکرد قرائت و به صورت زنده از شبکه های مجازی پخش می شود.

همزمان با ماه مبارک رمضان دعای ابوحمزه ثمالی هر شب در مسجد جامع شهرکرد قرائت و به صورت زنده از شبکه های مجازی پخش می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان با ماه نزول قرآن ماه مبارک رمضان، با توجه به شرایط و برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا  مراسم قرائت دعاي پرفيض دعاي ابوحمزه ثمالي از نخستین شب ماه مناجات و دعا، هرشب به صورت زنده از فضای مجازی برگزار می شود.

مراسم معنوی دعای ابوحمزه ثمالي از مسجدجامع شهرکرد هر شب ساعت:  21:15 برگزار و به صورت زنده از صحفات شبکه های مجازی: اینستاگرام masjedjame_chb @ – heyat_chb @  – آپارات /heyat_chb/live و  روبیکا heyat_chb@  پخش می شود.

 در حاشیه اولین شب از این مراسم معنوی، مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: تا آخرین شب از ماه مبارک رمضان مراسم دعا و مناجات برگزار می شود هر دهه در خدمت یکی از روحانیون مدعو برای قرائت فرازهایی از دعاي پرفيض ابوحمزه ثمالي خواهیم بود و در دهه اول،  این مراسم با اجرای حجت الاسلام سید شمس الدین محمدی برگزار خواهد شد.

نخستین شب از این مراسم  معنوی را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس : محمد مهدی توسلی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *