پرسش و پاسخ دینی در تلویزیون که مورد تقدیر امام خامنه ای قرار گرفت

خانه / مطالب و رویدادها / پرسش و پاسخ دینی در تلویزیون که مورد تقدیر امام خامنه ای قرار گرفت

تهیه‌کننده برنامه «پرسمان» درباره تقدیر و تشکر رهبر معظم انقلاب از این برنامه گفت: پس دریافت پیام رهبر معظم انقلاب، باید با توانی مضاعف‌تر از گذشته سعی کنیم تا بخشی از نیازها و مسائل مخاطبان را پاسخگو باشیم، چراکه مسئولیتی سنگین بر دوشمان است.

امام خامنه ای یکشنبه 5 دی‌ماه به تماشای هشتاد و نهمین قسمت برنامه «پرسمان» شبکۀ قرآن و معارف سیما نشستند و از این شبکه به جهت راه‌اندازی چنین برنامۀ مفیدی تشکر و قدردانی کردند.

به همین مناسبت، ایشان در پیامی به عوامل برنامه چنین فرموده‌اند: «برنامه را پسندیدم، پاسخ کارشناس برنامه کوتاه، درست و دقیق … بود و از جانب من از شبکه و کارشناس برنامه تشکر کنید

برنامه «پرسمان» مدتی است که در راستای نیاز مخاطبان و پاسخگویی به سؤالات دینی با حضور کارشناسان مطرح دینی و قرآنی به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

این برنامه با حضور کارشناسان مجرب از رادیو معارف از جمله، سیدمحسن میرباقری، حجج اسلام ملکی، محمدی و تراشیون و سرکار خانم عباسی به موضوعاتی در حوزه‌های قرآنی، عقیدتی، قرآن و خانواده، قرآن و تربیت و همچنین قرآن و اخلاق می‌پردازد.

اجرای این برنامه بر عهده علیرضا قوامی و مریم فرضی است.

«پرسمان» به تهیه‌کنندگی فرزاد صابر و محمد تربتی،کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیماست که شنبه تا چهارشنبه از ساعت 19 پخش می‌شود.

فرزاد صابر، تهیه‌کننده برنامه پرسمان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تستیم«پویا»، در پاسخ به این سوال که برنامه تلویزیونی پرسمان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: این برنامه مانند گذشته با قوت به کار خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: «پرسمان» که در ابتدا قرار بود در 120 برنامه روی آنتن شبکۀ قرآن و معارف سیما برودکه شب گذشته نودمین قسمت آن نیز روی آنتن رفت.

صابر درباره تقدیر و تشکر رهبر معظم انقلاب از این برنامه نیز اظهار کرد: پس دریافت پیام رهبر معظم انقلاب، باید با توانی مضاعف‌تر از گذشته سعی کنیم تا بخشی از نیازها و مسائل مخاطبان را پاسخگو باشیم، چراکه مسئولیتی سنگین بر دوشمان است.

در ادامه صوت و همچنین تصاویری از هشتاد و نهمین برنامه «پرسمان» که رهبر معظم انقلاب به تماشای آن نشستند، آمده است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *