پناهیان سخنران دعای ندبه است

خانه / پیشنهاد ویژه / پناهیان سخنران دعای ندبه است

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه استان قم دارای 600 شهید سادات است، گفت: یادواره این شهدا فردا سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه همزمان با ایام وفات حضرت ام‌البنین در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

پناهیان سخنران دعای ندبه است

هیاتحجت‌الاسلام‌ یاسین حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: شانزدهمین یادواره سادات شهید استان قم فردا سه شنبه ۲۱ دی‌ماه همزمان با ایام وفات حضرت ام‌البنین سلام الله علیها در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد. استان قم ۶۰۰ شهید سادات دارد که ۵۰۰ شهید در دفاع مقدس و ۱۰۰ شهید در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

پناهیان سخنران دعای ندبه است

صدیقی سخنران یادواره شهدای سادات قم

وی با اشاره به اینکه این یادواره هرساله در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، گفت: آیت‌الله صدیقی در این مراسم سخنرانی، حجت‌الاسلام بابامیری شعرخوانی و حاج حسین کاجی نیز روایتگری خواهد داشت. این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود که همچون هفته‌های گذشته مراسم «توسل به حریم کبریا» نیز برگزار می‌شود. در این مراسم محمدرضا بذری قرائت دعا خواهد داشت.

وی افزود: همچون‌ هفته‌های گذشته در روز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم «کمیل عارفانه» برگزار می‌شود که بنده در این مراسم سخنرانی و یاسین شیخ‌زاده نیز قرائت دعا خواهد داشت.

پناهیان در جمکران منبر می‌رود

حسین‌آبادی در پایان با اشاره به اینکه مراسم قرائت دعای ندبه این هفته مسجد جمکران نیز جمعه ۲۴ دی‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و قرائت دعای عباس محمدی‌پور برگزار می‌شود و این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده خواهد شد.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *