پنجمین دوره آموزش تخصصی مدیران پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام

پنجمین دوره آموزش تخصصی مدیران پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام

خانه / اختصاصی هیأت / پنجمین دوره آموزش تخصصی مدیران پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام

اصول و فنون هیئت داری، تحلیل سیاسی، فرصت ها وتهدیدهای فضای مجازی و مدیریت فضای مجازی در خانواده، سازوکار راه اندازی حسینیه کودک، ابعاد شخصیتی زن، جریان شناسی انقلاب و ضرورت بیان احکام در هیات های خواهران از موضوعات این دوره آموزشی خواهد بود.

پنجمین دوره آموزش تخصصی مدیران پیروان عترت هیات رزمندگان اسلام؛ در مجتمع آموزشی_ فرهنگی کوثر شهر مقدس قم آغاز شد.
در این دوره ی آموزشی که تا روز جمعه 11 اسفند ماه ادامه خواهد داشت، سخنرانانی چون: سردار حسین نجات، حجت الاسلام والمسلمین طائب، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، دکتر یدالله جوانی، حجت الاسلام والمسلمین فرمانی، جناب آقای ضابط و اساتید مطرح خواهران در حوزه و دانشگاه، به ایراد سخن خواهند پرداخت.
اصول و فنون هیآت داری، تحلیل سیاسی، فرصت ها وتهدیدهای فضای مجازی و مدیریت فضای مجازی در خانواده، سازوکار راه اندازی حسینیه کودک، ابعاد شخصیتی زن، جریان شناسی انقلاب و ضرورت بیان احکام در هیات های خواهران از موضوعات این دوره آموزشی خواهد بود.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی بعد از اقامه ی نماز ظهر و عصر در جمع مدیران پیروان عترت سراسر کشور سخنرانی نمود.
مفسر قرآن کریم و رئیس ستاد اقامه نماز کشور؛ در سخنانی کوتاه افزود:اصل کار فرهنگی نماز است و کار فرهنگی باید مبنا داشته باشد.وی تاکید کرد: موضوعاتی که در هیئات مطرح میشود باید نیاز مستمع بوده، نیاز جامعه و در مسیر ارتقاء فرهنگ باشد.

همچنین دکتر جوانی در این نشست به ایراد سخنرانی پرداخت که به شرح زیر است:

امروز تمرکز و توجه دشمنان ما روی مسائل داخلی کشور قرار گرفته است.و به فرموده ی مقام معظم رهبری.دامت برکاته. اغتشاشات اخیر حاصل مثلثی شوم از آمریکا و صهیونیست ها، آل سعود و منافقین است.وی با بیان این نکته که دشمن به دنبال ایجاد بدبینی در ذهنیت اقشار مختلف مردم است افزود:این در حالی است که نزدیک به چهل سال از عمر نظام میگذرد و بسیاری از ملل در بسیاری از موارد از جمله عزت و اقتدار به ملت و کشور ایران افتخار میکنند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین طائب با موضوع جریان شناسی انقلاب(رویکرد نقش زنان) در دومین روز از برگزاری آموزش تخصصی مدیران پیروان عترت سراسر کشور به سخنرانی پرداختند.

سردار نجات مسئول هیئت امناء هیئت رزمندگان اسلام در دوره آموزش تخصصی خواهران هیات رزمندگان اسلام:
امروز بعد از 39 سال، پیروز تمام میادین درگیری با دشمنان، ایران اسلامی بوده است و رمز این پیروزی قدرت خداوند است. خداوند متعال وعده فرموده: هر کسی دین مرا یاری کند، من او را یاری میدهم.
سردار نجات؛ جانشین اطلاعت سپاه با تاکید بر نقش مدیران خواهر در هیئات افزود: فطرت های مردم خدایی است ولی گاهی روی فطرت الهی گرد و غبار مینشیند. پتانسیل عشق به ائمه اطهار(علیهم السلام) در تمام مردم وجود دارد. از این ظرفیت عظیم نباید غفلت کرد.

همچنین این نشست روز پنج شنبه 10 اسفندماه در مجتمع آموزشی _ فرهنگی کوثر (شهر مقدس قم) برگزار گردید و  کارگاه آموزشی امنیت در فضای مجازی نیز برگزار گردید.

آخرین روز از دوره آموزش تخصصی مدیران پیروان عترت، هیئت های خواهران سراسر کشور با سخنرانی سرکار خانم فیروزی در موضوع ضرورت بیان احکام در هیئت برگزار گردید.
گفتنی است؛ در ادامه سرکار خانم ظهیری پیرامون ابعاد شخصیتی زن به ایراد سخن خواهد پرداخت.
حضور همسر بزرگوار شهید مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین مالامیری و تکریم و تقدیر از همسران و مادران شهید در روز وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) پایان بخش پنجمین دوره ی آموزش تخصصی مدیران پیروان عترت سراسر کشور خواهد بود.

برای مشاهده گزارش تصویری این نشست اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *