پيام آیت الله نوری همدانی خطاب به مبلغان فاطمیه؛ مبلغان در تعزیت این مصیبت بکوشند و فاطمیه را زنده بدارند

پيام آیت الله نوری همدانی خطاب به مبلغان فاطمیه؛ مبلغان در تعزیت این مصیبت بکوشند و فاطمیه را زنده بدارند

خانه / پیشنهاد ویژه / پيام آیت الله نوری همدانی خطاب به مبلغان فاطمیه؛ مبلغان در تعزیت این مصیبت بکوشند و فاطمیه را زنده بدارند

امروز لازم است هم زندگی فردی حضرت زهرا سلام الله علیها در باب همسرداری و تربیت فرزند و اداره خانه و هم از بعد سیاسی و توجه به نگهداری حاکمیّت نبوی و علوی توجه شود.

در متن پيام حضرت آیت الله نوری همدانی خطاب به مبلغان ایام فاطمیه  که ازسوی حوزه علمیه قم و دفتر معظم له برای تبلیغ به سراسر کشور اعزام شدند به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

با سلام و تحیت به همه مبلغان محترم که بمناسبت شهادت بانوی بزرگ اسلام دخت مظلوم پیامبر اکرم صلي الله علیه و آله و سلم فاطمه زهرا سلام الله علیها عازم تبلیغ هستند تا حقیقت مظلومیت آن بانو را معرفی کنند و عظمت شخصیتش را بشناسانند.

لازم است همه مبلغان و فضلای محترم که امکان تبلیغ دارند در تعزیت این مصیبت بکوشند و فاطمیه را زنده بدارند و مسلمانان را به این موضوع توجه دهند وعظمت این شخصیت را بازگو کنند

انسانی که خداوند عالم او را خیر کثیر مداند، بانویی که پدرش  عصاره عالم وجود و اشرف مخلوقات عالم است اورا بضعه خود معرفی می کند. زنی که سيده نسا عالمیان است و مادر سیدان جوانان اهل بهشت است.

باید همه انسانها این بانو را بشناسند و زنان و مردان از او الگو بگیرند.

امروز لازم است هم زندگی فردی حضرت زهرا سلام الله علیها در باب همسرداری و تربیت فرزند و اداره خانه و هم از بعد سیاسی و توجه به نگهداری حاکمیت نبوی و علوی توجه شود. خطبه های حضرت فاطمه سلام الله علیها بعنوان مهمترین و عالیترین یادگار ایشان باز گو شود تفکر در حرکت آن حضرت بعد رحلت پیغمبر خاتم تا لحظه شهادت که پیام های مهمی دارد ضروری است. بارها گفته ایم قبر بی نشان این بانو خود نشانی بلند از مظلومیت است که تا به امروز احدی نتوانست پاسخ این مظلومیت را بدهد.

ما از اهانت به مقدسات دیگران شدیداً جلوگیری میکنیم ولی به این معنا نیست حقایق را نگوییم.

همه بايد فاطمیه را زنده بدارند و این سنتی که نسل بعد از نسل از اهلبیت علیهم السلام تا علماء بزرگ به ما رسید و به برکت نظام اسلامی و شهدای ما که در عملیات های دفاع مقدس با رمز یا زهرا آن را زنده نگه داشتند و احیاگر حقیقی بوده اند زنده نگه داریم.

حسین نوری همدانی

آخر جمادی الاول 1439

پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *