پيكر جانباختگان فاجعه منا در سمنان تشییع شد

خانه / مراسمات / تقویم مراسمات / تقویم مراسمات استان ها / پيكر جانباختگان فاجعه منا در سمنان تشییع شد

پیکر دو تن از جانباختگان فاجعه منا بر دوش مردم متدین و انقلابی سمنان تشییع شد.
مراسم تشییع جانباختگان حادثه منا از در خیابان سعدی سمنان با حضور ملت عزادار و مسئولان استانی و شهرستانی پس از قرائت قرآن، مداحی و سخنرانی، پیکر این جانباختگان روی دست مردم شهیدپرور آغاز شد.
مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار سمنان صبح دیروز با حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر قربانیان فاجعه منا بار دیگر حضور همیشگی خود را در صحنه های تاریخ ساز انقلاب به اثبات رساندند.

در مراسم مردم با نثار شاخه‌های گل به پیکرهای پاک و بی‌جان جانباختگان با بدرقه آنها با قرآن با خانواده‌های این جانباختگان همدردی کردند.
در این مراسم مردم سمنان با شعارهای مرگ بر آل‌سعود خائن، لعن‌الله آل‌یهود، الموت آل‌سعود، الوداع مهاجر الی‌الله، کشتند حاجیان خدا را، قربانیان حادثه منا را تشییع کردند.

بیشترین شعارهایی که مردم در مراسم فریاد می‌زدند نشانگر انزجار آنها از بی‌تدبیری دولت سعودی است و حاضران در این مراسم، آمادگی خود را به مقام معظم رهبری اعلام کردند تا بتوانند پاسخ این جنایت را به دولت عربستان اعلام کنند.
گفتنی است؛ دو تن از جان باختگان حادثه منا استان سمنان ، علی صرفی ۵۴ ساله از کاروانهای استان تهران و همچنین حجت الاسلام نصرت الله واحدی، روحانی یکی از کاروانهای اعزامی از استان فارس بودند.

قابل ذکر است؛ پیکر علی صرفی در گلزار شهدای دامغان و در کنار برادر شهیدش و پیکر حجت الاسلام نصرت الله واحدی نیز در گلزار شهدای روستای حسن آباد دامغان به خاک سپرده خواهد شد.

امسال 64 هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج راهی عربستان سعودی شدند که از این تعداد در روز عید قربان، 465 زائر ایرانی در مراسم رمی جمرات بر اثر بی کفایتی مسوولان سعودی به لقاالله پیوستند.

در فاجعه منا بیش از چهار هزار زائر از کشورهای مختلف جان خود را از دست داده اند.

index

inde3x

ind2ex

inde1x

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *